Η IBS, με επικεφαλής στελέχη όπως ο Avgoustinos Constantinides, Solutions Director, ο George Agathangelou, Professional Services Director, και ο Achilleas Eleftheriou, Team Leader στο Support Services, έχει καθιερωθεί ως πρωτοπόρος πάροχος τεχνολογικών λύσεων στην κυπριακή και ευρωπαϊκή αγορά.
Με περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρίας, η εταιρεία συνδυάζει βαθιά τεχνογνωσία, προσαρμοστικότητα και δέσμευση για την επιτυχία των πελατών της. Στόχος της είναι να λειτουργεί ως στρατηγικός συνεργάτης, προσφέροντας εξατομικευμένες λύσεις που διασφαλίζουν την ασφάλεια, την αποδοτικότητα και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων.
Μπορείτε να μας δώσετε μια σύντομη περιγραφή της ιστορίας και της πορείας της IBS στην αγορά της πληροφορικής και των υπηρεσιών τεχνολογίας;
Avgoustinos: Αν δούμε την πορεία μας χρονικά, η IBS δραστηριοποιείται στην κυπριακή αγορά τα τελευταία 20 χρόνια. Ιδρύθηκε το 2004 από μια ομάδα νεαρών επαγγελματιών τεχνολογίας που στόχο είχαν να αλλάξουν το τεχνολογικό σκηνικό της κυπριακής αγοράς. Το 2009, η IBS έγινε η πρώτη εταιρία στην Κύπρο που υιοθέτησε τις υπηρεσίες cloud με δικά της προϊόντα. Το 2015, υπήρξε εξαγορά του πλειοψηφικού μετοχικού κεφαλαίου της IBS από την MTN Group South Africa, η οποία διήρκεσε τέσσερα χρόνια. Το 2019, οι αρχικοί ιδιοκτήτες ανέλαβαν ξανά τον έλεγχο, και η εταιρία συνεχίζει την ανάπτυξή της μέχρι σήμερα. Η συνεργασία μας με περισσότερες από 40 εταιρίες στον τομέα της τεχνολογίας μας προσφέρει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε σχέση με τους ανταγωνιστές μας. Λόγω της μεγάλης ανάπτυξης μας, καθώς και της εμπειρίας μας στον τομέα της τεχνολογίας, το 2023 αποφασίσαμε να επεκταθούμε ανοίγοντας το πρώτο μας γραφείο στην Αθήνα, προσφέροντας έτσι τις υπηρεσίες μας και στον ελληνικό εταιρικό κόσμο.
Ποιες είναι οι κύριες υπηρεσίες και λύσεις που προσφέρει η IBS στους πελάτες της, και σε ποιους κλάδους ή αγορές επικεντρώνεστε περισσότερο;
Achilleas: Η IBS προσφέρει ένα ευρύ φάσμα τεχνολογικών υπηρεσιών και λύσεων που καλύπτουν τις ανάγκες εταιριών κάθε μεγέθους σε όλη την Ευρώπη. Με το έμπειρο και πιστοποιημένο προσωπικό της, από κορυφαίες εταιρίες όπως η Microsoft, Fortinet, Proofpoint, CrowdStrike, Cisco, Lenovo και HPE, παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις και προϊόντα τεχνολογίας. Ανεξαρτήτως τομέα ή μεγέθους, η IBS εξασφαλίζει ότι οι πελάτες της λαμβάνουν την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση και την πιο προηγμένη τεχνολογία προσαρμοσμένη στις ιδιαίτερες ανάγκες και τον προϋπολογισμό τους.
Η εταιρία μας δεν περιορίζεται σε συγκεκριμένους κλάδους ή αγορές. Αντιθέτως, προσαρμόζουμε την τεχνογνωσία και την εξειδίκευσή μας σε ένα ευρύ φάσμα εταιριών, διασφαλίζοντας την υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών μας. Οι πελάτες μας προέρχονται από διάφορους τομείς και είμαστε έτοιμοι να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας στο 100%, ανεξάρτητα από το μέγεθος μιας εταιρίας.
Πώς εξασφαλίζετε την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών σας και πώς αυτές προσαρμόζονται στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών σας;
George: Η γνώση είναι το κλειδί για την άριστη παροχή υπηρεσιών. Το προσωπικό μας, διαρκώς εκπαιδεύεται, παρακολουθεί τις τελευταίες εξελίξεις και λαμβάνει πιστοποιήσεις από τους συνεργάτες μας. Μεγάλο μέρος των συναδέλφων μας, ανεξάρτητα από τον τομέα τους, είναι εξειδικευμένο σε προϊόντα εταιρειών όπως Microsoft, Fortinet, CrowdStrike, Proofpoint και Cisco.
Συχνά διοργανώνουμε εκπαιδευτικά σεμινάρια και εκπαιδεύσεις για νέα προϊόντα, με εξειδικευμένους επαγγελματίες εντός ή εκτός εταιρίας. Θέλουμε πάντα να προηγούμαστε. Όταν κυκλοφόρησε το πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης Microsoft Copilot, πολλά μέλη της ομάδας μας παρακολούθησαν εγκεκριμένα σεμινάρια της Microsoft, ώστε να εκπαιδεύσουμε τους πελάτες μας όσο καλύτερα γίνεται. Στην IBS λειτουργούμε σαν μια καλά ρυθμισμένη μηχανή, Όπου συχνά αναβαθμίζεται για να προσφέρει την καλύτερη δυνατή απόδοση στην εξυπηρέτηση.
Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά ή οι καινοτομίες που διαφοροποιούν την IBS από άλλες εταιρείες πληροφορικής στην Κύπρο και την ευρύτερη περιοχή;
Avgoustinos: Η IBS δεν στοχεύει απλά στην επίλυση μεμονωμένων τεχνολογικών προβλημάτων, αλλά στην παροχή ολοκληρωμένων τεχνολογικών λύσεων. Οι πελάτες μας να μπορούν να απευθύνονται σε εμάς για όλα τα τεχνολογικά ζητήματα που αφορούν την εταιρεία τους. Η IBS δεν βρίσκεται κοντά μόνο όταν προκύψει ένα τεχνικό πρόβλημα που χρειάζεται επαγγελματική επίλυση, αλλά από την αρχή της διαδικασίας. Από τη στιγμή που μια εταιρεία αποφασίζει για τον χώρο που θα στεγάζεται η IBS βρίσκεται εκεί να βοηθήσει και να καθοδηγήσει προς την ιδανικότερη λύση.
Η διαδικασία μας ξεκινάει με μια συνάντηση με διοικητικά στελέχη ή τεχνικούς της εταιρείας για να αξιολογήσουμε τις ανάγκες της, καθώς και τις ανάγκες που δεν είναι προφανείς σε άτομα χωρίς τεχνικές γνώσεις. Στη συνέχεια συντάσσεται από το προσωπικό μας, μια λεπτομερείς έκθεση που περιλαμβάνει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προτείνουμε για την ιδανικότερη λειτουργία και ασφάλεια της εκάστοτε εταιρείας. Μετά από συνεννόηση, προσφέρουμε στην εταιρεία τα απαραίτητα προϊόντα, την εγκατάσταση και τη συντήρηση τους, πάντα ανάλογα με τη συμφωνία που θα συναφθεί. Ένας πελάτης μπορεί να απευθυνθεί στην IBS για λύσεις ευρείας γκάμας, από το σχεδιασμό, και υλοποίηση ενός πολύπλοκου έργου, έως και κάτι απλό όπως την αντικατάσταση οθονών και πληκτρολογίων.
Δεν θεωρούμε την IBS απλά ως μια εταιρεία πληροφορικής, αλλά μάλλον ως έναν «τεχνολογικό βοηθό» που βρίσκετε δίπλα σε κάθε εταιρεία σε κάθε στάδιο της τεχνολογικής της ανάπτυξης.
Ποιοι είναι οι λόγοι που πιστεύετε ότι κάποιος πελάτης ή συνεργάτης θα πρέπει να επιλέξει την IBS για τις τεχνολογικές του ανάγκες;
Achilleas: Στην αγορά υπάρχουν αρκετές αξιόλογες εταιρίες πληροφορικής και είμαστε ευγνώμων που μπορούμε να είμαστε μέρος αυτής της βιομηχανίας. Ωστόσο, η IBS ξεχωρίζει για τη μοναδικότητα και την ασφάλεια που προσφέρει στους πελάτες της. Κάθε εταιρεία για εμάς είναι μοναδική και οι λύσεις που προτείνουμε είναι πάντα προσαρμοσμένες στις ανάγκες της. Πραγματοποιούμε συχνές συναντήσεις με τους εκπροσώπους των εταιρειών, δημιουργώντας έτσι μια πιο φιλική και προσωποποιημένη σχέση. Θεωρούμε σημαντικό να γνωρίζουμε τους πελάτες μας και να νοιαζόμαστε για την ευημερία τους καθώς, βοηθώντας τους να αναπτυχθούν, αναπτυσσόμαστε και εμείς μαζί τους.
Παράλληλα, έχουμε συνδέσει το όνομά μας με την ασφάλεια που προσφέρουμε. Είναι σημαντικό οι πελάτες μας να νιώθουν ότι, σε κάθε τεχνολογικό πρόβλημα που μπορεί να προκύψει, ξέρουν που να απευθυνθούν και ότι θα λάβουν άμεση και αποτελεσματική υποστήριξη. Με την πάροδο των χρόνων, έχουμε καταφέρει να καθιερωθούμε ως ο απόλυτος τεχνολογικός συνεργάτης για κάθε εταιρεία
Πώς διασφαλίζετε ότι οι υπηρεσίες σας προσφέρουν μακροχρόνια αξία και υποστήριξη στους πελάτες σας, πέρα από το απλό τεχνικό αποτέλεσμα;
George:
Η φιλοσοφία μας είναι θεμελιωμένη σε διαχρονικές αξίες που εφαρμόζουμε όλα αυτά τα χρόνια.
Δέσμευση στην ποιότητα: : Προσφέροντας στους πελάτες μας προϊόντα και υπηρεσίες κορυφαίας ποιότητας
Ικανότητα προσαρμογής: Οι λύσεις που προσφέρουμε είναι προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις των πελατών μας.
Εξειδίκευση και Τεχνογνωσία: Είναι πολύ σημαντικό όχι μόνο να έχουμε επαγγελματίες συνεργάτες, για να διασφαλίζεται η ποιότητα και η αξιοπιστία των υπηρεσιών μας, αλλά να αξιοποιείται η τεχνολογία προκειμένου να μεταφέρει τα μέγιστα οφέλη στους πελάτες μας. Η συνεχής ενημέρωση και η καθοδήγηση των πελατών μας είναι ο πυλώνας της φιλοσοφίας μας.
Σταθερότητα: Δίνουμε μεγάλη σημασία στην συνεχή ανάπτυξη μαζί με τους ανθρώπους μας και τους πελάτες μας, καλλιεργώντας ένα ευχάριστο και αποδοτικό περιβάλλον εργασίας που ενισχύει την αφοσίωση της ομάδας μας.
Συνεργασία: Η IBS ενθαρρύνει τη συνεργασία, την ανταλλαγή γνώσεων και εμπειριών, αναβαθμίζοντας διαρκώς τις υπηρεσίες της για την πλήρη ικανοποίηση των πελατών.