Look After Your Oranges», καλώντας το κοινό να γίνει μέρος μιας μεγάλης αλυσίδας ενημέρωσης και παράλληλα να στηρίξει το έργο της Europa Donna Κύπρου.
Φέτος, η καμπάνια της KEAN επικεντρώνεται με έναν πρωτότυπο τρόπο στα σημάδια του καρκίνου του μαστού, κοινώς τα συμπτώματα της νόσου που απαιτούν άμεση διερεύνηση από ειδικό. Για το εναρκτήριο video της καμπάνιας, η KEAN συνεργάστηκε με έξι δημοφιλείς influencers, ώστε να εξασφαλίσει τη μέγιστη προβολή τόσο του μηνύματος της καμπάνιας όσο και του μηχανισμού της. Στο video, οι Μιχάλης Σοφοκλέους, Σόφη Χρυσάνθου, Γιώτα Κουφαλίδου, Σάββια Ορφανίδου, Νικόλας Ιωαννίδης και Άντρεα Καφά παρουσιάζουν έξι σημάδια του καρκίνου του μαστού και καλούν τους χρήστες να ανεβάσουν τις δικές τους selfies με τα σημάδια, ώστε να συμμετέχουν στην προσπάθεια να μάθει το ευρύ κοινό να μην τα αγνοεί. Για κάθε selfie, η ΚΕΑΝ θα δωρίζει €3 στην Europa Donna Κύπρου, τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό που υποστηρίζει γυναίκες και άντρες με καρκίνο του μαστού.
Για να λάβετε κι εσείς μέρος, θα πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:
Η καμπάνια αυτή αποτελεί ουσιαστικά τη φετινή συνέχεια των αντίστοιχων δράσεων της KEAN που πραγματοποιήθηκαν με μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή του κοινού τα δύο προηγούμενα έτη. Η καμπάνια «Look After Your Oranges» (Οκτώβριος 2022) αφορούσε τη σωστή μέθοδο αυτοεξέτασης μαστού, ενώ η καμπάνια «Την 8η Μέρα του Κύκλου σου… Look After Your Oranges» (Οκτώβριος 2023) εστίασε στην 8η μέρα του κύκλου μιας γυναίκας που είναι η μέρα που συστήνεται για αποτελεσματικότερη αυτοεξέταση.
Για να γίνετε κι εσείς κομμάτι της φετινής αλυσίδας ενημέρωσης και επισκεφθείτε το Instagram της KEAN (@kean_soft_drinks) για να δώσουμε όλοι μαζί ένα ηχηρό μήνυμα για τα σημάδια του καρκίνου του μαστού!