Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Ferrari θα κοστίζει τουλάχιστον 500.000 ευρώ (535.000 δολάρια), ανέφερε στο Reuters, μια πηγή που γνωρίζει το θέμα, καθώς η πολυτελής αυτοκινητοβιομηχανία ετοιμάζεται να ανοίξει ένα εργοστάσιο που θα κατασκευάσει το συγκεκριμένο μοντέλο.
Όπως υπογραμμίζει το Reuters, η ιταλική εταιρεία, διάσημη για τους βενζινοκινητήρες της, έχει πει ότι θα λανσάρει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο στα τέλη του επόμενου έτους και η προγραμματισμένη τιμή δείχνει την πεποίθησή της ότι οι εξαιρετικά πλούσιοι οδηγοί είναι έτοιμοι για αυτό.
Η τιμή, η οποία δεν περιλαμβάνει χαρακτηριστικά και προσωπικές πινελιές που συνήθως προσθέτουν 15-20%, είναι πολύ πάνω από τη μέση τιμή πώλησης των περίπου 350.000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένων των πρόσθετων, για μια Ferrari , αλλά και πολύ πάνω από άλλα πολυτελή EVs που κυκλοφορούν οι ανταγωνιστές της.
Για παράδειγμα η τιμή για το ηλεκτροκίνητο Taycan της Porsche ξεκινά από περίπου 100.000 ευρώ.
Το νέο εργοστάσιο της Ferrari
Η Ferrari δεν απάντησε σε αίτημα για σχολιασμό σχετικά με την τιμή του πρώτου ηλεκτρικού της ηλεκτρικού αυτοκινήτου ή του νέου εργοστασίου της που πρόκειται να εγκαινιαστεί στην πατρίδα της, το Μαρανέλο, στη βόρεια Ιταλία, την Παρασκευή.
Το εργοστάσιο – ή e-building – είναι μια τολμηρή κίνηση για την εταιρεία, η οποία παρέδωσε λιγότερα από 14.000 αυτοκίνητα πέρυσι, καθώς θα επιτρέψει τελικά να αυξηθεί η παραγωγική ικανότητα σε περίπου 20.000, είπε η πηγή, υπό τον όρο της ανωνυμίας.
«Υπάρχει μια αυξανόμενη ζήτηση εκεί έξω για τη Ferrari», δήλωσε ο Fabio Caldato, διαχειριστής χαρτοφυλακίου στην AcomeA SGR, η οποία κατέχει μετοχές της Ferrari.
Οι λίστες αναμονής για ορισμένα μοντέλα μπορεί να ξεπεράσουν τα δύο χρόνια.
«Αυτό δεν συντομεύεται. Το να είσαι στη λίστα αναμονής είναι από μόνο του ένα status symbol», είπε ο Caldato.
Δεύτερο μοντέλο EV
Το νέο εργοστάσιο στο Μαρανέλο θα δώσει στη Ferrari μια πρόσθετη γραμμή συναρμολόγησης οχημάτων και θα κατασκευάσει βενζινοκίνητα και υβριδικά αυτοκίνητα, το νέο EV, καθώς και εξαρτήματα για υβριδικά και ηλεκτρικά.
Θα είναι πλήρως λειτουργικό σε τρεις έως τέσσερις μήνες, είπε η πηγή, προσθέτοντας ότι ένα δεύτερο μοντέλο EV βρίσκεται επίσης υπό ανάπτυξη.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Benedetto Vigna, είπε στους μετόχους της Ferrari τον Απρίλιο ότι «το υπερσύγχρονο εργοστάσιο θα μας εξασφαλίσει ευελιξία και τεχνική ικανότητα πέρα από τις ανάγκες μας για τα επόμενα χρόνια».
Η ανταγωνιστική Lamborghini σχεδιάζει να ξεκινήσει να πουλά το πρώτο της μοντέλο EV το 2028. Ο διευθύνων σύμβουλός της, Stephan Winkelmann, δήλωσε στο Reuters ότι είναι πιο σημαντικό να έχεις το σωστό προϊόν παρά να είσαι πρώτος.
Πηγή: ot.gr