Marketing Week
Φτου ξελευθερία για όλους - Η νέα καμπάνια της Innovation Leo Burnett αποτυπώνει το όραμα της Accept ΛΟΑΤΙ Cyprus για τo φετινό Pride
Φτου ξελευθερία για όλους - Η νέα καμπάνια της Innovation Leo Burnett αποτυπώνει το όραμα της Accept ΛΟΑΤΙ Cyprus για τo φετινό Pride
Με concept το παιδικό παιχνίδι κρυφτό και με ισχυρό insight τη νοοτροπία της κοινωνίας μας να κρύβεται, η Innovation Leo Burnett θίγει με δημιουργικότητα όσα καταπιέζουν τη ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα της Κύπρου.

H Innovation Leo Burnett πιστή στις αξίες της για ισότητα και συμπεριληπτικότητα, ανέλαβε να συμβάλει στο ευγενικό έργο της ΜΚΟ Accept ΛΟΑΤΙ Κύπρου και να αποτυπώσει το όραμά της με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση μίας δημιουργικής καμπάνιας για το κάλεσμα στο φετινό Cyprus Pride (Πορεία Υπερηφάνειας Κύπρου 2024).

Πέντε, δέκα, δεκαπέντε… πόσα χρόνια θα παίζουμε ακόμα κρυφτό;
Με concept το παιδικό παιχνίδι κρυφτό που προέκυψε από τη συντηρητική νοοτροπία και την τάση του να προωθείtαι η ομοιομορφία, τα στερεότυπα και οτιδήποτε διαφορετικό να είναι αόρατο, η φετινή καμπάνια, μάλλον αφορά όλη την κοινωνία.

Η ολοκληρωμένη 360° καμπάνια που υλοποιήθηκε και με τη συμβολή εξωτερικών συνεργατών, λανσαρίστηκε με ένα δυνατό σλόγκαν, το σύνθημα του παιχνιδιού “Φτου ξελευθερία για όλους” και key visual τον ανώνυμο άνθρωπο ανάμεσά μας που μεταμορφώνεται σε υπερήρωα με κάπα τη σημαία του Pride.  Με αυτό το δημιουργικό, η Innovation Leo Burnett θέλησε να δείξει πως ο καθένας από εμάς έχει την “υπερδύναμη” να βγει από την “κρυψώνα” του και να συμβάλει έτσι, στην απελευθέρωση των απομονωμένων συμπολιτών του μέσα από ένα κοινό σύνθημα. Το σύνθημα, το οποίο όπως και στο παιχνίδι, μπορεί κανείς να τους απελευθερώσει όλους. Για την ενίσχυση του μηνύματος αυτού, πραγματοποιήθηκε ειδική φωτογράφιση, όπου άτομα της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας πήραν τη θέση του ήρωα των εικαστικών της καμπάνιας ενισχύοντας περαιτέρω το μήνυμα.

Οι συντελεστές
Για την υλοποίηση της καμπάνιας, όλα τα δημιουργικά ανέλαβε η Innovation Leo Burnett αλλά επιστράτευσε και εξωτερικούς συνεργάτες της. Έτσι, τη φωτογράφιση ανέλαβε η Emma Louise Charalambous, την παραγωγή του video οι εταιρείες παραγωγής Semio & Cube Productions, μέρος των άρθρων ο Γιάννης Πέτεβης, ενώ τη φωνή του δάνεισε για το ραδιοφωνικό σποτ, ο Παναγιώτης Κυριάκου.

Όπως δηλώνει η Γενική Διευθύντρια της Innovation Leo Burnett, Ξένια Χατζηϊωαννίδου, «ελπίζουμε να τα καταφέραμε να βάλουμε το λιθαράκι μας, για μια κοινωνία ισότιμη και συμπεριληπτική για όλους. Μείνετε συντονισμένοι για όλα τα όμορφα πράγματα που πρόκειται να κάνουμε με την Accept ΛΟΑΤΙ Κύπρου».

Η Innovation Leo Burnett δραστηριοποιείται στην επικοινωνία και τη διαφήμιση από το 1998. Ανήκει στο διεθνές δίκτυο Publicis Groupe εκπροσωπώντας τη Leo Burnett και τη Starcom στην Κύπρο. Με πλήθος διακρίσεων, πολύπειρο προσωπικό, μεγάλη εξειδίκευση στο digital και μεγάλα brands στο πελατολόγιό της, προσφέρει ολοκληρωμένες 360° επικοινωνιακές λύσεις που διακρίνονται για τη δημιουργικότητα και την καινοτομία τους