Economy
Ινδία: Πρέπει να δημιουργήσει 115 εκατομμύρια θέσεις εργασίας έως το 2030
Τι προβλέπει η μελέτη της Natixis SA
Ινδία: Πρέπει να δημιουργήσει 115 εκατομμύρια θέσεις εργασίας έως το 2030

Η Ινδία πρέπει να δημιουργήσει 115 εκατομμύρια θέσεις εργασίας έως το 2030, καθώς περισσότεροι άνθρωποι εισέρχονται στο εργατικό δυναμικό, σύμφωνα με μελέτη της Natixis SA. Αυτό σημαίνει ότι η χώρα πρέπει να ενισχύσει τις υπηρεσίες και τη μεταποίηση για να διατηρήσει την ανάπτυξη της οικονομίας.

Η τρίτη μεγαλύτερη οικονομία της Ασίας θα χρειάζεται να δημιουργεί 16,5 εκατομμύρια θέσεις εργασίας κάθε χρόνο, από 12,4 εκατομμύρια ετησίως την τελευταία δεκαετία, έγραψε στην έκθεσή ο ανώτερος οικονομολόγος Trinh Nguyen. Περίπου 10,4 εκατομμύρια θέσεις εργασίας θα πρέπει να προέρχονται από τον επίσημο τομέα, πρόσθεσε.

«Για να επιτύχει αυτό το ηράκλειο έργο, ο αναπτυξιακός κινητήρας της Ινδίας πρέπει να ενεργοποιηθεί σε όλους τους κυλίνδρους, από την κατασκευή έως τις υπηρεσίες τα επόμενα πέντε χρόνια» σημείωσε.

Να «φουλάρει» τις μηχανές της οικονομίας

Ενώ η οικονομία της Ινδίας αναμένεται να αναπτυχθεί περισσότερο από 7% φέτος, ο ρυθμός εξακολουθεί να μην είναι αρκετά γρήγορος για να δημιουργήσει θέσεις εργασίας για τα 1,4 δισεκατομμύρια κατοίκους της. Η υψηλή ανεργία των νέων αποτελεί πρόκληση για τον πρωθυπουργό Ναρέντρα Μόντι, καθώς επιδιώκει να κερδίσει τρίτη θητεία στις εθνικές εκλογές που βρίσκονται σε εξέλιξη.

Παρά το γεγονός ότι η οικονομία της Ινδίας δημιούργησε 112 εκατομμύρια θέσεις εργασίας την τελευταία δεκαετία, μόνο το 10% περίπου των θέσεων εργασίας είναι επίσημες, έγραψε ο Nguyen. Το συνολικό ποσοστό συμμετοχής στο εργατικό δυναμικό της χώρας ανέρχεται στο 58%, πολύ χαμηλότερο από τους ομοτίμους της στην Ασία, σύμφωνα με την Παγκόσμια Τράπεζα.

Ο Nguyen είπε ότι ο τομέας των υπηρεσιών της Ινδίας, ο οποίος αποτελεί περισσότερο από το ήμισυ του ΑΕΠ, έχει περιορισμένο πεδίο εφαρμογής όσον αφορά τον αριθμό των εργαζομένων και την ποιότητα της εργασίας. Αυτό σημαίνει ότι η Ινδία μπορεί να αξιοποιήσει τον τομέα της μεταποίησης και να ανταγωνιστεί εταιρείες και χώρες που επιθυμούν ενεργά να διαφοροποιηθούν από μια αλυσίδα εφοδιασμού με επίκεντρο την Κίνα, πρόσθεσε.

Πηγή: ot.gr