Ο ηγέτης πολυτελείας με έδρα το Παρίσι αντιπροσώπευε το 4% όλων των γαλλικών εξαγωγών πέρυσι, σύμφωνα με μελέτη της εταιρείας συμβούλων Asterès για την LVMH που δόθηκε στη δημοσιότητα την Πέμπτη. Η αξία των 23,5 δισ. ευρώ των αγαθών της που κατευθύνονται στο εξωτερικό πέρυσι ξεπέρασε τη συνεισφορά 3,2% του συνόλου του αγροτικού τομέα, ενισχύοντας τη σημασία του τομέα πολυτελείας στο εμπορικό ισοζύγιο της Γαλλίας.
Η LVMH έχει γίνει μια από τις πιο αναγνωρίσιμες εταιρείες της Γαλλίας διεθνώς, παράγοντας την πλειονότητα των προϊόντων της στη Γαλλία ή την Ιταλία για να διατηρήσει την ποιότητα που της επιτρέπει να έχει υψηλές τιμές. Οι ΗΠΑ αντιπροσώπευαν το ένα τέταρτο των πωλήσεων στο πιο πρόσφατο τρίμηνο, ενώ η Ασία αντιπροσώπευε λίγο λιγότερο από το 40%.
«Πετύχαμε αρκετά σταθερή ανάπτυξη στην Ευρώπη, στην Ιαπωνία και στην υπόλοιπη Ασία πέρυσι, αλλά λίγο λιγότερο ισχυρή στις ΗΠΑ λόγω της οικονομικής κατάστασης, η οποία βρίσκεται σε διαδικασία αντιστροφής τώρα», δήλωσε την Πέμπτη ο διευθύνων σύμβουλος Μπερνάρ Αρνό.
Η Κίνα έχει γίνει μια πιο περίπλοκη κατάσταση για τον κλάδο, καθώς η ζήτηση για είδη πολυτελείας μειώνεται εν μέσω αβέβαιων οικονομικών προοπτικών και αυξανόμενων εμπορικών εντάσεων με την Ευρώπη. «Ελπίζω ότι οι οικονομικές εντάσεις θα καταλαγιάσουν και ότι θα μπορέσουμε να συνεχίσουμε μια σταθερή οικονομική συνεργασία με την Κίνα», δήλωσε ο Αρνό.
Η LVMH περιλαμβάνει πολλές σημαντικές επωνυμίες, που κυμαίνονται από την εταιρεία μόδας Louis Vuitton έως τη σαμπάνια Moët & Chandon.
Πηγή: OT.gr