Μάλιστα, όπως αναφέρει το Business Insider, τα πράγματα για την Tesla είναι τόσο άσχημα που η διοίκησή της έχει καταφύγει στη διαφήμιση, πρακτική που ο Ίλον Μασκ απεχθάνεται.
Παρά την αποστροφή του Μασκ προς τις διαφημιστικές εκστρατείες, η Tesla δαπάνησε περίπου 6,4 εκατ. δολάρια για προωθητικές καμπάνιες στις ΗΠΑ το 2023, σύμφωνα με τη Wall Street Journal. Πρόκειται για μια θεαματική αύξηση του σχετικού μπάτζετ, δεδομένου ότι το 2022 η εταιρεία είχε ξοδέψει μόλις 175.000 δολάρια στη διαφήμιση.
Τώρα όμως η εταιρεία έχει αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό από αγοραστές που προτιμούν ένα υβριδικό όχημα από ένα πλήρες EV, καθώς και από εταιρείες που προσφέρουν κίνητρα για την απόκτηση ηλεκτρικού οχήματος, όπως η ενίσχυση ύψους 1.000 δολαρίων που προσφέρει η BMW σε πελάτες που επιλέγουν δικά της EVs.
«Θα δοκιμάσουμε και θα δούμε πώς θα πάει»
Ο Μασκ συναίνεσε στην εκπόνηση μιας διαφημιστικής καμπάνιας τον προηγούμενο Μάιο, καθώς οι επενδυτές έμοιαζαν να χάνουν την υπομονή τους με τις αρνητικές επιδόσεις και το διαχειριστικό χάος στην Tesla.
«Θα δοκιμάσουμε λίγη διαφήμιση και θα δούμε πώς θα πάει», δήλωσε τότε ο Μασκ, καθησυχάζοντας έναν συμμετέχοντα στη συνάντηση που υπογράμμιζε ότι η Tesla δεν έχει απήχηση στους πλούσιους οδηγούς που αναζητούν ένα πιο σπορ αυτοκίνητο.