Ο Μασκ είπε ότι η ανάπτυξη θα είναι σημαντικά χαμηλότερη καθώς η Tesla εστιάζει σε ένα φθηνότερο ηλεκτρικό όχημα επόμενης γενιάς που θα κατασκευαστεί στο εργοστάσιό της στο Τέξας το δεύτερο εξάμηνο του 2025, το οποίο αναμένεται να πυροδοτήσει την επόμενη έκρηξη στις παραδόσεις.
Ωστόσο, οι επισημάνσεις του βάρυναν σημαντικά στην επενδυτική ψυχολογία, με την Tesla να χάνει προχθές περίπου 70 δισεκατομμύρια δολάρια σε χρηματιστηριακή αξία. Αυτό θα ανεβάσει τις απώλειες για το σύνολο του μήνα σε περίπου 200 δισεκατομμύρια δολάρια.
«Οι τίτλοι της Tesla έχουν ουσιαστικά πάει από το κακό στο χειρότερο», αναφέρουν στο Reuters, αναλυτές της TD Cowen, σημειώνοντας ότι τα έσοδα και τα κέρδη του τέταρτου τριμήνου ήταν επίσης κάτω από τις προσδοκίες.
Ο κλάδος των EV παλεύει με επιβράδυνση της ζήτησης για περισσότερο από ένα χρόνο και οι μειώσεις τιμών από την Tesla πιθανότατα θα επιδεινώσουν την πίεση στις νεοφυείς επιχειρήσεις και τις αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Ford.
«Το πρόβλημα για την Tesla είναι ότι οποιαδήποτε σημαντική προσπάθεια να αυξηθούν οι πωλήσεις από εδώ και στο εξής θα πρέπει πιθανώς να επιτευχθεί με το κόστος περαιτέρω πτώσης του λειτουργικού περιθωρίου, λόγω του ότι πρέπει να ανταγωνιστεί την BYD στην Κίνα, καθώς και του αυξημένου ανταγωνισμού αλλού», an;efere o Michael Hewson, επικεφαλής αναλυτής αγοράς στην CMC Markets.
Τουλάχιστον, εννέα χρηματιστηριακές εταιρείες υποβάθμισαν τη μετοχή, ενώ επτά αύξησαν τις αξιολογήσεις τους. Η εταιρεία, κατά μέσο όρο, έχει αξιολόγηση «hold» με μέση τιμή στόχου 225 $, σχεδόν 9% υψηλότερη από την τελευταία τιμή κλεισίματος της μετοχής.
Οι πωλητές short της Tesla έχουν κερδίσει 3,45 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι στιγμής φέτος, καθιστώντας το το πιο κερδοφόρο short trade στις ΗΠΑ, σύμφωνα με την εταιρεία δεδομένων και ανάλυσης Ortex.
Πηγή: OT.gr