Τα κέρδη υποχώρησαν κατά 22% σε προσαρμοσμένη βάση το πρώτο εξάμηνο, ανέφερε τη Δευτέρα η ζυθοποιία με έδρα το Άμστερνταμ. Η κατανάλωση μπύρας μειώθηκε περισσότερο από το αναμενόμενο, καθώς οι τιμές αυξήθηκαν σχεδόν 13%.
Οι ζυθοποιίες αγωνίζονται να μετακυλήσουν το υψηλό κόστος πρώτων υλών στους καταναλωτές. Η Heineken είναι η πρώτη από τις μεγάλες παγκόσμιες ζυθοποιίες που ανακοινώνει αποτελέσματα πρώτου εξαμήνου, τα οποία προμηνύουν δυσοίωνες προβλέψεις για τις ανταγωνίστριες Anheuser-Busch InBev NV και Carlsberg A/S.
«Η αρχή του έτους αφορούσε τη μετακύλιση του πληθωρισμού στο κόστος των εισροών μας», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Dolf van den Brink σε συνέντευξή του. «Πέσαμε πάνω σε μια αρκετά ισχυρή οικονομική επιβράδυνση στη βασική αγορά του Βιετνάμ, η οποία είναι δυσανάλογα σημαντική για εμάς», πρόσθεσε.
Πηγή: ΟΤ.gr