Οι καταναλωτές στη Βρετανία , ξοδεύουν περισσότερα χρήματα στο εμπόριο και στο διαδίκτυο από ό,τι τα περασμένα Χριστούγεννα.
Το περασμένο Σάββατο, οι καταναλωτές βγήκαν στους κεντρικούς δρόμους του Ηνωμένου Βασιλείου , εν μέσω ενδείξεων ότι ξοδεύουν περισσότερα στα καταστήματα και στο διαδίκτυο από ό,τι πέρυσι, ενόψει των Χριστουγέννων, αναφέρει ο Guardian.
Οι δαπάνες αυξήθηκαν κατά 2,3% σε ετήσια βάση κατά τη διάρκεια των επτά εβδομάδων έως τις 20 Δεκεμβρίου, με αιχμή την αύξηση κατά 6,1% στο διαδίκτυο, σύμφωνα με τον πάροχο πιστωτικών και χρεωστικών καρτών Visa. Οι αγοραστές επικεντρώθηκαν στα ηλεκτρονικά είδη και στα είδη σπιτιού, με τις πωλήσεις να αυξάνονται σχεδόν 7% στα πολυκαταστήματα και τις πωλήσεις ηλεκτρονικών ειδών να αυξάνονται κατά 1,3%.
Παράλληλα , οι καταναλωτές είναι σαφές ότι επιλέγουν πολύ προσεκτικά τον τρόπο με τον οποίο κατανέμουν τον προϋπολογισμό τους, με τις πωλήσεις ειδών ένδυσης και αξεσουάρ να μειώνονται κατά 2% σε ετήσια βάση, γεγονός που υποδηλώνει ότι ήταν ένα δύσκολο τέλος της σεζόν για τη βιομηχανία της μόδας μετά από ένα ήπιο φθινόπωρο που προκάλεσε ένα κύμα εκπτώσεων.
Το μέσο νοικοκυριό του Ηνωμένου Βασιλείου είχε 10,5% περισσότερο διαθέσιμο εισόδημα τον Νοέμβριο, σηματοδοτώντας έξι συνεχόμενους μήνες διψήφιων αυξήσεων, καθώς οι αυξήσεις των μισθών συνέχισαν να ξεπερνούν τον πληθωρισμό, σύμφωνα με τα στοιχεία από την έρευνα Asda Income Tracker, που συνέταξε η εταιρεία αναλύσεων Cebr.
Η Αλίσια Νγκόμο Φερνάντεζ, επικεφαλής της συμβουλευτικής στο Ηνωμένο Βασίλειο στη Visa, δήλωσε: «Αυτή την περίοδο των διακοπών παρατηρήσαμε μια δειλή ανάκαμψη της καταναλωτικής εμπιστοσύνης, η οποία αντανακλάται στη μέτρια αύξηση των συνολικών πωλήσεων και στις ισχυρότερες ηλεκτρονικές αγορές – καθώς και στη σταθερή αύξηση των δαπανών στα πολυκαταστήματα».