Η Golden Goose, η νεοσύστατη εταιρεία κατασκευής αθλητικών παπουτσιών αξίας 500 δολαρίων, γυρίζει το ρολόι πίσω για να συμβαδίσει με τους μοντέρνους της γενιάς Z, στελεχώνοντας τα καταστήματά της με εκπαιδευμένους… τσαγκάρηδες για να βοηθήσει στην κάλυψη της ζήτησης για προϊόντα που δεν θα καταλήξουν σε χωματερές.
Το ιταλικό brand, αγαπημένη επιλογή σταρ όπως η Σελένα Γκόμεζ και η Τέιλορ Σουίφτ, επιμένει εδώ και καιρό ότι τα εξατομικεύσιμα, διακοσμημένα με αστέρια αθλητικά παπούτσια της βελτιώνονται όσο περνάει ο καιρός και τα παπούτσια παλιώνουν. Αλλά η προσθήκη υπηρεσιών επισκευής που εκτελούνται από τσαγκάρηδες – οι οποίοι μπορούν να επιδιορθώνουν παπούτσια που έχουν κατασκευαστεί από την Golden Goose ή οποιονδήποτε άλλον – βοηθά την εταιρεία να φέρει την ιδέα στο επόμενο επίπεδο, δήλωσε σε συνέντευξή του ο διευθύνων σύμβουλος Σίλβιο Καμπάρα.
«Σε μια εποχή τυποποιημένης παραγωγής, θέλουμε να έρθουμε σε επαφή με τον πελάτη και μαζί να εμπλακούμε στη δημιουργική διαδικασία και να ενθαρρύνουμε την αφοσίωση», δήλωσε ο Καμπάρα, ο οποίος βοήθησε στη μετατροπή μιας μικρής βενετσιάνικης εταιρείας μόδας σε μια μάρκα εμπνευσμένη από το vintage. Όπως σημειώνει το Bloomberg, οι πωλήσεις το 2022 αυξήθηκαν κατά 30% σε περίπου 500 εκατομμύρια ευρώ.
«Θέλουμε επίσης να τους δείξουμε την αξία της επιδιόρθωσης των παλιών παπουτσιών αντί να τα πετάμε», σημείωσε ο Καμπάρα.
Η Golden Goose, η οποία ελέγχεται από την Permira Holdings, είναι γνωστή για τα εξατομικευμένα της αθλητικά παπούτσια, με τους σχεδιαστές της εταιρείας να προσθέτουν πινελιές όπως κεντήματα ή γραφικά σε στυλ τατουάζ. Η επισκευή παπουτσιών από εξειδικευμένους τσαγκάρηδες είναι η τελευταία υπηρεσία που αναπτύσσεται σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλο τον κόσμο.
Όπως τονίζει το δημοσίευμα του Bloomberg, η νέα υπηρεσία της εταιρείας θα μπορούσε να ταιριάξει άψογα με το δημογραφικό κοινό στο οποίο στοχεύει το brand: πάνω από το 80% των αγοραστών της Golden Goose είναι Millennials ή από τη γενιά Z, δήλωσε ο Καμπάρα, και δίνουν μεγάλη σημασία στο να ξεφύγουν από τον κύκλο των προϊόντων που χρησιμοποιούνται και τελικά καταλήγουν στον κάδο των απορριμάτων.
Το ράψιμο και η επισκευή, που είναι πλέον διαθέσιμα σε τοποθεσίες της Golden Goose, όπως το Μιλάνο, η Νέα Υόρκη και το Ντουμπάι, παρατείνουν τον κύκλο ζωής των αθλητικών παπουτσιών και μειώνουν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος. Ο στόχος είναι να υπάρχουν περίπου 70 τσαγκάρηδες σε περίπου 10 βασικά καταστήματα και σε ένα κέντρο επισκευής της Golden Goose κοντά στη Βενετία.
Ο ίδιος ο Καμπάρα δηλώνει ότι δεν ρισκάρει να παρερμηνεύσει τις ταχέως μεταβαλλόμενες προτιμήσεις του βασικού target group του brand. Χαρακτηριστικό είναι ότι δημιούργησε ένα «συμβούλιο Gen. Z» στην εταιρεία για να εμβαθύνει σε αυτό που σκέφτονται οι πελάτες και σημειώνει με υπερηφάνεια ότι, με πάνω από τα δύο τρίτα του εργατικού δυναμικού του να είναι κάτω των 32 ετών, έχει καλύτερη εικόνα των νεαρών αγοραστών από πολλούς ανταγωνιστές του.
Όπως σημειώνει το Bloomberg, η Golden Goose έχει ήδη περάσει από τα χέρια τριών παγκόσμιων επενδυτικών ομίλων. Ο όμιλος Carlyle Group αγόρασε την εταιρεία από την Ergon Capital Partners το 2017, δίνοντας το έναυσμα για την επέκτασή της στις ΗΠΑ και την Κίνα. Τρία χρόνια αργότερα, η Permira αγόρασε το πλειοψηφικό μερίδιο της Carlyle.
Πηγή: ΟΤ.gr