Η μετάβαση στην υβριδική εργασία αποτελεί πρόκληση για τις επιχειρήσεις όλων των μεγεθών. Η πρόκληση μπορεί να είναι ιδιαίτερα απότομη για τις μικρές επιχειρήσεις, όπου ο χρόνος και οι πόροι είναι συχνά δυσεύρετοι. Ωστόσο, οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων που αφιερώνουν χρόνο για την εφαρμογή μιας λύσης cloud CRM, θα δρέψουν τους καρπούς, ξεκλειδώνοντας νέα επίπεδα ευελιξίας και παραγωγικότητας.
Οι λύσεις CRM και η υιοθέτηση του Cloud
Το CRM αποτελεί τη ραχοκοκαλιά μιας μικρής επιχείρησης, αφού καθιστά παλιομοδίτικες τις λίστες πελατών στα λογιστικά φύλλα του Excel και τα μητρώα. Οι λύσεις CRM όπως αυτές που προσφέρει η SoftOne, παρακολουθούν κάθε αλληλεπίδραση που έχει μια επιχείρηση με τους πελάτες της, παρέχοντας πληροφόρηση σε όλη την ομάδα σχετικά με τις ανάγκες τους και διασφαλίζοντας ότι τίποτα δεν ξεφεύγει. Μια λύση CRM με δυνατότητες αυτοματοποίησης διαδικασιών marketing θα ενισχύσει την επικοινωνία με τους πελάτες, διευκολύνοντας τις επιχειρήσεις να αυτοματοποιούν εξατομικευμένα μηνύματα. Πολλοί ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων ήδη βασίζονται στο on-premise CRM για να οργανώσουν την επιχείρησή τους. Η υιοθέτηση του cloud σημαίνει ότι οι εργαζόμενοι έχουν πρόσβαση στα οργανωτικά οφέλη του CRM, όπου κι αν βρίσκονται.
Ασφάλεια, αξιοπιστία και εξοικονόμηση χρόνου
Οι εφαρμογές cloud είναι σχεδιασμένες για την επιχειρησιακή συνέχεια και την αποκατάσταση προβλημάτων. Ενώ οι επιχειρήσεις όλων των μεγεθών θα πρέπει να διαθέτουν κατάλληλες λύσεις δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας σε περίπτωση απώλειας δεδομένων, αυτό αποδεικνύεται συχνά δαπανηρό για τις μικρές επιχειρήσεις και τους συνεργάτες που χρησιμοποιούν για τη διαχείριση της υποδομής του ΙΤ τους. Με την τεχνολογία cloud, ακόμη και οι μικρότερες επιχειρήσεις μπορούν να απολαύσουν μια ασφαλή λύση δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας που εξοικονομεί χρόνο και μειώνει τις μεγάλες αρχικές δαπάνες.
Η νοοτροπία των vendors
Η παραδοσιακή λογική του ΙΤ απαιτεί επίσης συνεχείς αναβαθμίσεις software και hardware. Αυτή η νοοτροπία συνεπάγεται απαγορευτικό κόστος και συντριπτικό όγκο εργασίας κάθε τρία έως πέντε χρόνια για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, όποτε τα συστήματα χρειάζονται αναβάθμιση. Δεδομένου ότι οι λύσεις που βασίζονται στο cloud φιλοξενούνται εξ ολοκλήρου από αρμόδιους vendors, εκείνοι είναι υπεύθυνοι για όλη τη συντήρηση, τις διορθώσεις σφαλμάτων και όποια προβλήματα προκύψουν. Χωρίς ταλαιπωρία (ή επιπλέον κόστος) από το τμήμα ΙΤ, οι μικρές επιχειρήσεις μπορούν να έχουν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας διαθέσιμη στα χέρια τους σε δευτερόλεπτα, είτε εργάζονται από το σπίτι είτε από το γραφείο.
Χρήσιμα εργαλεία για ευκολότερη πλοήγηση
Οι εφαρμογές που βασίζονται στο cloud είναι έτσι σχεδιασμένες ώστε να συνεργάζονται αρμονικά μεταξύ τους. Οι περισσότερες λύσεις CRM που βασίζονται στο cloud διαθέτουν ενσωματώσεις που επιτρέπουν σε εφαρμογές που χρησιμοποιούνται συνήθως από μικρές επιχειρήσεις – όπως το QuickBooks, το Calendly και το Microsoft Outlook – να επικοινωνούν εύκολα. Όταν αυτά τα εργαλεία συνεργάζονται, θα δημιουργήσουν έναν κεντρικό κόμβο για τις επιχειρηματικές λειτουργίες που είναι προσβάσιμος και εύκολος στην πλοήγηση για όλους τους υπαλλήλους, ανεξάρτητα από το πού βρίσκονται.