Σύμφωνα με μια εσωτερική παρουσίαση στους διαφημιστές, την οποία αποκαλύπτουν οι Financial Times, η εταιρεία που ανήκει στην Alphabet σκοπεύει να αρχίσει να χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για τη δημιουργία νέων διαφημίσεων με βάση τα υλικά που παράγονται από επαγγελματίες του μάρκετινγκ.
«Η γενετική τεχνητή νοημοσύνη ξεκλειδώνει έναν κόσμο δημιουργικότητας», αναφέρει χαρακτηριστικά η εταιρεία στην παρουσίαση, με τίτλο «Διαφημίσεις που βασίζονται σε AI 2023».
Εξελιγμένες εκστρατείες
Η Google χρησιμοποιεί ήδη AI στον διαφημιστικό της τομέα για να δημιουργήσει απλά μηνύματα που ενθαρρύνουν τους χρήστες να αγοράσουν προϊόντα.
Ωστόσο, η ενσωμάτωση της τελευταίας γενετικής τεχνητής νοημοσύνης της — η οποία εξουσιοδοτεί επίσης το chatbot Bard — σημαίνει ότι θα είναι σε θέση να παράγει πολύ πιο εξελιγμένες καμπάνιες που μοιάζουν με εκείνες που δημιουργούνται από εταιρείες μάρκετινγκ.
Σύμφωνα με την παρουσίαση, οι διαφημιστές μπορούν να παρέχουν «δημιουργικό» περιεχόμενο, όπως εικόνες, βίντεο και κείμενο που σχετίζονται με μια συγκεκριμένη καμπάνια. Στη συνέχεια, το AI θα «αναμιγνύει» αυτό το υλικό για να δημιουργήσει διαφημίσεις με βάση το κοινό που στοχεύει να προσεγγίσει, καθώς και άλλους στόχους, όπως στόχους πωλήσεων.
Ανησυχίες
Πηγή με γνώση της παρουσίασης της Google ανέφερε ότι το νέο αυτό εργαλείο θα μπορούσε να διαδώσει την παραπληροφόρηση, καθώς το κείμενο που παράγεται από chatbots AI μπορεί με βεβαιότητα να δηλώσει ψέματα.
«Στοχεύει στο να προσελκύει νέους πελάτες και δεν έχει ιδέα ποια είναι η αλήθεια», είπε το άτομο.
Διαβεβαιώσεις
Η Google ωστόσο, είπε στους FT ότι σχεδίαζε να τοποθετήσει σταθερά προστατευτικά κιγκλιδώματα για την πρόληψη τέτοιων σφαλμάτων, γνωστές ως «ψευδαισθήσεις», όταν λανσάρει τις νέες δυνατότητες παραγωγής τεχνητής νοημοσύνης τους επόμενους μήνες.
Τον περασμένο μήνα η Google ξεκίνησε το Bard σε μια προσπάθεια να ανταγωνιστεί το ChatGPT του OpenAI που υποστηρίζεται από τη Microsoft, το οποίο μπορεί να γράψει πειστικά ανθρώπινες απαντήσεις σε ερωτήσεις και προτροπές. Η εταιρεία που ανήκει στην Alphabet έχει επίσης πρόσφατα ενσωματώσει τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη στις ευρέως χρησιμοποιούμενες εφαρμογές παραγωγικότητας της, όπως το Workspace της Google, τα Έγγραφα Google και το Gmail.
Η νέα τεχνολογία θα ενσωματωθεί στο Performance Max, ένα πρόγραμμα που προσφέρει η Google από το 2020 που χρησιμοποιεί έναν αλγόριθμο για να προσδιορίσει πού θα προβάλλονται οι διαφημίσεις της και πώς θα δαπανηθεί ο προϋπολογισμός μάρκετινγκ, καθώς και για την παραγωγή απλών αντιγράφων διαφημίσεων.
Πηγή: ΟΤ.gr