Business Tech
Παρά τις απαγορεύσεις τα διαφημιστικά έσοδα του Tik Tok αυξάνονται
Η ψηφιακή διαφήμιση στην κινεζική εφαρμογή αυξήθηκε κατά 11% τον Μάρτιο στις ΗΠΑ
Παρά τις απαγορεύσεις τα διαφημιστικά έσοδα του Tik Tok αυξάνονται
Παρά την απειλή μιας επικείμενης απαγόρευσης στις ΗΠΑ, λόγω ανησυχιών για την εθνική ασφάλεια, η διαφημιστική δαπάνη προς το TikTok αυξάνεται.

Μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες οι διαφημίσεις στο TikTok αυξήθηκαν κατά 11% τον Μάρτιο. 

Σύμφωνα με στοιχεία της ομάδας ανάλυσης εφαρμογών Sensor Tower εταιρείες κολοσσοί όπως η Pepsi, η DoorDash, η Amazon και η Apple είναι μεταξύ των κορυφαίων διαφημιζόμενων στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.

Μάλιστα, πολλά γνωστά brands σχεδιάζουν σε μεγάλο βαθμό να συνεχίσουν την διαφημιστική δαπάνη για το TikTok, που ανήκει στην ByteDance με έδρα το Πεκίνο, ενώ κορυφαίες διαφημιστικές εταιρείες αποφεύγουν να συμβουλεύσουν τους πελάτες τους να μειώσουν την επένδυσή τους, όπως αναφέρουν οι Financial Times.

Η συγκεκριμένη «τάση» των διαφημιστών έρχεται ενώ αυξάνονται οι ανησυχίες για την ασφάλεια της εφαρμογής από κυβερνήσεις και ρυθμιστικές αρχές παγκοσμίως, ενώ οι κυβέρνηση των Ηνωμένων Πολιτειών ζητά πλέον την απαγόρευση ή την εκχώρηση δραστηριοτήτων της εφαρμογής δημιουργίας και διαμοιρασμού σύντομων βίντεο.

«Είναι απίθανο να υπάρξει εκτελεστικό διάταγμα που θα οδηγήσει σε άμεση απαγόρευση που θα επηρεάσει τους διαφημιστές», δηλώνει στους Financial Times ο Τζόσουα Λόουκοκ, επικεφαλής media της διαφημιστικής εταιρείας UM Worldwide. «Ακόμη και με δικομματική υποστήριξη, η νομοθετική διαδικασία θα παραταθεί – δίνοντας στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ αρκετό χρόνο για να σχεδιάσουν εναλλακτικές στρατηγικές», καταλήγει. 

Πηγή: ΟΤ.gr