«Η ψηφιακή διαφήμιση αποτελεί κεντρικό πυλώνα για να έχουμε ένα ανοιχτό και ασφαλές διαδίκτυο, το οποίο με τη σειρά του παρέχει ποικιλόμορφο και ποιοτικό περιεχόμενο για όλους, ενώ ταυτόχρονα δημιουργεί οφέλη για τους καταναλωτές, τις επιχειρήσεις και την κοινωνία», αναφέρεται στην έκθεση της Google.
Όπως ανακοινώθηκε, μέσα στο 2022, ο κολοσσός του διαδικτύου:
Επιπλέον, πέρα από τις πολιτικές και την επιβολή τους, η εταιρεία επένδυσε και στην ενημέρωση των χρηστών για τις επιλογές τους στο διαδίκτυο. Ενδεικτικό των προθέσεων το λανσάρισμα λανσάρει του Ads Transparency Center (Κέντρο Ελέγχου Διαφημίσεων), δηλαδή μιας λίστα αξιόπιστων διαφημιστών από κάθε πλατφόρμα της εταιρείας, που βοηθά τους χρήστες να ενημερωθούν αναφορικά με τους διαφημιζόμενους και τις διαφημίσεις που εμφανίζει η Google.
«H παροχή μιας ασφαλούς και ακέραιας εμπειρίας διαφήμισης για τους χρήστες αποτελεί κομβικό μέρος της κεντρικής αποστολής της Google, που είναι η οργάνωση της παγκόσμιας πληροφορίας και η διάθεσή της προς όλους. Η Google δηλώνει πως θα παραμείνει δεσμευμένη στη προσπάθεια για την αντιμετώπιση κάθε κατάχρησης στις πλατφόρμες της, καθώς και για την εξυπηρέτηση των διαφημιστών και εκδοτών, ώστε να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους», σημειώνεται στην αναφορά.
Επιπλέον, η Google ανακοίνωσε την έναρξη λειτουργίας του Κέντρου Ελέγχου Διαφημίσεων – νέα υπηρεσία που έχει στόχο να βοηθά τους χρήστες να μαθαίνουν γρήγορα και εύκολα περισσότερες πληροφορίες για τις διαφημίσεις που βλέπουν σε Search, YouTube και Display.
«Με δεδομένο ότι πάνω από 30 εκατομμύρια άνθρωποι αλληλεπιδρούν καθημερινά με τα μενού διαχείρισης διαφάνειας και ελέγχου των διαφημίσεων της Google, τα τελευταία πέντε χρόνια επενδύσαμε στην παροχή καλύτερων τρόπων για να μαθαίνετε περισσότερα σχετικά με τις διαφημίσεις που βλέπετε και να έχετε τον έλεγχο. Από σήμερα, το Κέντρο Ελέγχου Διαφημίσεων ξεκινά να διατίθεται σε χρήστες σε όλο τον κόσμο, ώστε να μαθαίνετε γρήγορα και εύκολα περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις διαφημίσεις που βλέπετε από την Google και από τις υπηρεσίες Search, YouTube και Display», αναφέρει στην ανακοίνωση της η Google.
Το Κέντρο Ελέγχου Διαφημίσεων είναι το αποτέλεσμα μιας μακράς προσπάθειας, με στόχο να παρέχει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους διαφημιζόμενους. Το 2018, ξεκινήσαμε, αναφέρει η Google, να απαιτούμε από τους διαφημιζόμενους που επιθυμούσαν να προβάλλουν προεκλογικές διαφημίσεις στις πλατφόρμες μας, να υποβάλλονται σε μια διαδικασία επαλήθευσης, καθώς και να συμπεριλαμβάνουν στη διαφήμισή τους μια γνωστοποίηση που να δείχνει σαφώς ποιος πλήρωσε γι’ αυτήν. Το 2020, προχωρήσαμε ένα βήμα παρακάτω, εισάγοντας ένα παγκόσμιο πρόγραμμα επαλήθευσης της ταυτότητας διαφημιζόμενων, που απαιτεί από τους διαφημιζόμενους της Google να επαληθεύουν πληροφορίες σχετικά με τις επιχειρήσεις τους, την περιοχή από την οποία δραστηριοποιούνται και το αντικείμενό τους (τι πωλούν ή προωθούν). Το περασμένο φθινόπωρο, λανσάραμε παγκοσμίως το «My Ad Center», τον νεότερο και πιο φιλικό προς τον χρήστη τρόπο για να βοηθήσουμε τους χρήστες μας να ελέγχουν τις διαφημίσεις που βλέπουν σε Search, YouTube και Discover, απευθείας από τις ίδιες τις διαφημίσεις.
Το Κέντρο Ελέγχου Διαφημίσεων αποτελεί έναν κόμβο αναζήτησης όλων των διαφημίσεων που προβάλλονται από πιστοποιημένους διαφημιζόμενους. Αυτό το one-stop shop σχεδιάστηκε με γνώμονα τον χρήστη, διασφαλίζοντας του ότι θα έχει εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με τις διαφημίσεις που βλέπει από τη Google.
Με το Κέντρο Ελέγχου Διαφημίσεων, θα είναι σε θέση να καταλάβει:
Πηγή: ΟΤ.gr