Φυσικά, η αρχή είχε γίνει ήδη, με τον πληθωρισμό, τη συνεχιζόμενη καταναλωτική ζήτηση και τα πρώτα στάδια της τεχνολογικής ενσωμάτωσης στην εξυπηρέτηση να κυριεύουν στη βιομηχανία το 2022.
Συνεχίζονται αδιάκοπα οι αυξήσεις τιμών
Το 2022, οι τιμές των μενού των fast food αλυσίδων αυξήθηκαν κατά 12,9%, σύμφωνα με πηγές της yahoo finance.
Επιπλέον, σύμφωνα με τον αμερικανικό Δείκτη Τιμών Καταναλωτή, τον Νοέμβριο του 2022, το κόστος για το «γρήγορο» φαγητό ήταν αυξημένο κατά 8,5%, συγκριτικά με το 2021 (+0,5%).
Αναμένεται, λοιπόν, κυρίως για το πρώτο εξάμηνο 2023, η συνέχιση των αυξήσεων των τιμών στα προϊόντα, που προσφέρουν οι fast-food αλυσίδες, με τους καταναλωτές να φαίνονται πιο «ανεκτικοί» σε αυτές.
Η επέκταση της ενσωμάτωσης της τεχνολογίας στην εξυπηρέτηση πελατών είναι το “new wave”
Η υιοθέτηση της ψηφιακής εποχής στην οποία περιήλθε η βιομηχανία, κυρίως ύστερα από την πανδημία, είναι μία ολοένα και αυξανόμενη τάση, η οποία δεν πρόκειται να υποχωρήσει, σύμφωνα με το yahoo finance.
Το τελευταίο τρίμηνο του 2022, τα Taco Bell, KFC, Pizza Hut και Habit Burger Grill έχουν σημειώσει ψηφιακές πωλήσεις αξίας σχεδόν 6 δις δολαρίων, με το ψηφιακό τους κανάλι να ξεπερνά το 40% του συνόλου πωλήσεων.
Σημειώνεται ότι τα McDonald's έφτασαν σχεδόν τα 7 δις δολάρια σε ψηφιακές πωλήσεις, ήτοι το 1/3 των συνολικών πωλήσεων.
Στο Chipotle, περισσότερο από το 1/3, δηλαδή το 37,2% των συνολικών εσόδων από τρόφιμα και ποτά (2,2 δις δολάρια) προερχόταν από το ψηφιακό κανάλι.
Από το 2022 έως το 2030, η αγορά των ψηφιακών πληρωμών αναμένεται να αναπτυχθεί με ετήσιο ρυθμό 17,25%, σύμφωνα με πηγές του yahoo finance.
Τα εστιατόρια σχεδιάζονται με στόχο την ταχεία και ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των πελατών
Η ταχύτητα, η ακρίβεια και η αποτελεσματικότητα είναι το “στοίχημα” των fast – food αλυσίδων για το 2023.
Αλυσίδες όπως οι KFC, Starbucks, McDonald's και Burger King είχαν ανακοινώσει ήδη νέες επενδύσεις για την ανάλογη διαρρύθμιση των εστιατορίων τους το 2022.
ΠΗΓΗ: FOODReporter Ελλάδος