Το Skroutz παρουσίασε το Black Friday 2022 Report, μία αποτίμηση της online αγοραστικής κίνησης στο skroutz.gr.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, που ανέλυσε η ομάδα Business Intelligence του Skroutz, εντυπωσιακή αύξηση παρουσίασε η μέση τιμή του καλαθιού αγορών του Skroutz, η οποία αυξήθηκε κατά 38,84% σε σύγκριση με το 2021.
Αναφορικά με την εξέλιξή των τιμών, συνολικά το 25,01% των προϊόντων αγοράστηκε σε πιο οικονομική τιμή, ενώ μόλις το 9,32% των προϊόντων αγοράστηκε σε υψηλότερες τιμές, σε σύγκριση με την εβδομάδα μεταξύ 13 και 17 Νοεμβρίου.
Οι επισκέψεις που πραγματοποιήθηκαν στην πλατφόρμα την εβδομάδα Black Friday ξεπέρασαν τα 10 εκατ., ενώ ο όγκος παραγγελιών φέτος άγγιξε σχεδόν τις 600.000.
Αξίζει να σημειωθεί ότι μία στις 4 παραγγελίες (25% του συνόλου των παραγγελιών) παραδόθηκε σε κάποιο από τα 500 Skroutz points σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Οι κατηγορίες προϊόντων «Σπίτι-Κήπος», «Τεχνολογία» και «Μόδα» συγκαταλέγονται στις πιο δημοφιλείς.
Ωστόσο, η κατηγορία «Υγεία και Ομορφιά» είχε τον μεγαλύτερο αριθμό παραγγελιών φέτος (πρώτη θέση με ποσοστό 23,40%).
Τέλος, την ημέρα της Black Friday, παρατηρήθηκε αύξηση του τζίρου της τάξεως του 10% για αγορές μέσω του προγράμματος «Δόσεις για Όλους» σε σχέση με την ακριβώς προηγούμενη εβδομάδα Black Friday.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος