Πάνω από 50% των Αμερικανών καταναλωτών αναφέρει ότι ο πληθωρισμός άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο αγοράζουν και κάνουν τις δαπάνες τους στα παντοπωλεία το 2022, με το 1/3 να σημειώνει ότι ο πληθωρισμός θα επηρεάσει απόλυτα τον τρόπο με τον οποίο θα γιορτάζουν αυτά τα Χριστούγεννα, σύμφωνα με την Market Force.
Αναφορικά, η Market Force διεξήγαγε την σχετική έρευνα σε πάνω από 2.000 καταναλωτές σχετικά με την καταναλωτική τους εμπειρία από τις μεγάλες μάρκες παντοπωλείων στις ΗΠΑ.
Στις ΗΠΑ, το 33% των καταναλωτών αναφέρει ότι οι υψηλότερες τιμές των ειδών παντοπωλείου θα αλλάξουν την αγοραστική τους συμπεριφορά όσον αφορά στα ψώνια των τροφίμων της εορταστικής περιόδου, περιορίζοντάς τα σε μεγάλο βαθμό.
Οι υψηλότερες τιμές αναγκάζουν τους καταναλωτές να σκέφτονται πιο στρατηγικά για τις αγορές τους
Ορισμένες στρατηγικές που υιοθετούν οι καταναλωτές για να περιορίσουν τα έξοδά τους στις αγορές τους, περιλαμβάνουν αυστηρότερο προγραμματισμό γευμάτων, αυξημένη χρήση εκπτωτικών κουπονιών, εξοικονόμηση χρημάτων με μαζικές αγορές και περιορισμό αγοράς έτοιμων τροφίμων και κρέατος.
«Οι οικογένειες χαμηλού και μεσαίου εισοδήματος αναγκάζονται να αλλάξουν τις αγοραστικές και τις διατροφικές τους συνήθειες, λόγω του πληθωρισμού» δηλώνει ο Phil Doriot, Αντιπρόεδρος Customer Success and Analytics της Market Force.
ΠΗΓΗ: FOODReporter Ελλάδος