Επιπλέον, το Netflix θα έχει κατακτήσει ένα μικρό, αλλά διευρυνόμενο μερίδιο στο πεδίο του online video advertising.
Σύμφωνα με τα στοιχεία γύρω από τις διεθνείς τάσεις στην ψυχαγωγία, εκτιμάται ότι το online video advertising παγκοσμίως θα αναπτυχθεί από τα 189 δισ. δολάρια το 2022, στα 331 δισ. το 2027, υπερβαίνοντας κατά 2,6 φορές τα έσοδα του συνδρομητικού video-on-demand, στα 127 δισ., και στο διπλάσιο αυτά της τηλεοπτικής διαφήμισης, στα 159 δισ. δολάρια.
Το TikTok αναμένεται να εκτινάξει το μερίδιό του από το 15% στο 24%, ενώ η εφαρμογή Douyin, επίσης ιδιοκτησίας της Byte Dance, υπολογίζεται ότι θα αγγίξει το 14% σε μερίδιο, από το 7%.
Το TikTok αποτελεί ήδη το δημοφιλέστερο κοινωνικό δίκτυο για video streaming στις ΗΠΑ.
Την ίδια στιγμή, το μερίδιο της Meta αναμένεται να περιοριστεί από το 16% στο 12% και του YouTube από το 15% στο 12%.
Από την πλευρά του, με τη διαφημιστικά υποστηριζόμενη εκδοχή που μόλις λάνσαρε, το Netflix αναμένεται να αποκτήσει μερίδιο 2% στους προϋπολογισμούς online video διαφήμισης παγκοσμίως.
ΠΗΓΗ: DailyFax Ελλάδος, Mediapost