Όπως επισημαίνει ο Έλκε Μέμπιους, Διευθυντής της έκθεσης EuroShop, το επίγειο λιανεμπόριο χτυπήθηκε πολύ σκληρά από την πανδημία και είναι πλέον η ώρα να δράσουμε.
«Πολλές εταιρείες είδαν την υγειονομική κρίση ως ευκαιρία και επανεξέτασαν, επαναξιολόγησαν και επανασχεδίασαν τα σημεία πωλήσεων που διαθέτουν, επενδύοντας σε νέα, ανταγωνιστικά μοντέλα», αναφέρεται στην παρουσίαση της έκθεσης.
Η EuroShop 2023 θα παρουσιάσει τον μετασχηματισμό των φυσικών καταστημάτων από places-to-shop σε places-to-be, που φροντίζουν για την καλύτερη δυνατή εμπειρία των καταναλωτών.
Ακόμη, θα εξεταστεί η μετάγγιση του DNA των εταιρειών πωλήσεων με το παράλληλο κανάλι των ψηφιακών πωλήσεων, τόσο ως προς το αποτέλεσμα, ως προς την επικοινωνιακή προσέγγιση και τις μεθόδους νέων προσφορών, όσο και ως προς την καταναλωτική εμπειρία.
Στην EuroShop 2023 θα παρουσιαστούν καινοτόμες προτάσεις για ειδικούς χώρους εντός καταστημάτων και στρατηγικές που θα κάνουν την πρώτη τους εμφάνιση στη Γερμανία.
Μία από τις νέες ιδέες και στρατηγικές που θα παρουσιαστούν στην έκθεση του Ντίσελντορφ είναι τα απόλυτα αυτόνομα καταστήματα, με 100% αυτόματο check-out των προϊόντων που αγοράζει ο καταναλωτής από τον ίδιο, βάσει τεχνολογιών αιχμής.
Η EuroShop 2023 χωρίζεται σε οκτώ διαφορετικές κατηγορίες, που αφορούν σχεδιασμό καταστημάτων, υλικά κατασκευών, φωτισμό, διαχείριση ενέργειας, χώρους ψύξης, εξοπλισμό καταστημάτων τροφίμων, τεχνολογίες λιανικής, marketing και εκθεσιακούς χώρους συνεδρίων.
ΠΗΓΗ: FOODReporter Ελλάδος