Όπως συμβαίνει και με τις πωλήσεις ηλεκτρονικών υπολογιστών, αλλά των smartphones, οι πωλήσεις tablets και Chromebook διάγουν μια δύσκολη περίοδο, στην οποία μείζονα ρόλο παίζει η παγκόσμια οικονομική συγκυρία και ο περιορισμός των προϋπολογισμών των νοικοκυριών και των εταιρικών budgets.
Σύμφωνα με το IDC Tracker της IDC, οι παγκόσμιες αποστολές tablet μειώθηκαν κατά 8,8% σε ετήσια βάση το 3ο τρίμηνο του 2022, φτάνοντας συνολικά τα 38,6 εκατ. μονάδες.
Σύμφωνα με τα προκαταρκτικά στοιχεία της IDC, πρόκειται για το πέμπτο συνεχόμενο τρίμηνο πτώσης για την αγορά των tablets.
Στο μεταξύ, οι αποστολές Chromebook ήταν, επίσης, πιεσμένες το 3ο τρίμηνο του 2022, με τον συνολικό όγκο των πωλήσεων να κατέρχεται στα 4,3 εκατ. συσκευές, καταγράφοντας πτώση 34,4% σε ετήσια βάση.
Και οι δύο αγορές έχουν πλέον μετατοπιστεί από κλάδους περιορισμένης προσφοράς σε κλάδους που αντιμετωπίζουν πρόκληση για τη ζήτηση.
ΠΗΓΗ: NetFax Ελλάδος