Με στρατηγική έμφαση στην καινοτομία και την εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, η SOFTONE προσφέρει λύσεις που ενισχύουν την ευελιξία και την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων στη νέα ψηφιακή εποχή.
Ποιος είναι ο ρόλος σας ως Commercial Manager στη SOFTONE, και ποια είναι η κύρια αποστολή σας;
Ως Commercial Manager της SOFTONE Κύπρου, εργάζομαι με σκοπό την υλοποίηση της εμπορικής στρατηγικής της εταιρείας έχοντας ως αποστολή τη διαρκή ανάπτυξη, την καινοτομία και τη δημιουργία αξίας τόσο για πελάτες και συνεργάτες όσο και για την ίδια την εταιρεία.
Ο πολύπλευρος ρόλος μου περιλαμβάνει πλήθος διαφορετικών αρμοδιοτήτων από το σχεδιασμό και την υλοποίηση την εμπορικής στρατηγικής, τη βέλτιστη διαχείριση προϊόντων/υπηρεσιών, πωλήσεων και πελατειακών σχέσεων, την ανάλυση της αγοράς και του ανταγωνισμού, την καθοδήγηση και εκπαίδευση της ομάδας πωλήσεων κ.α, με απώτερο πάντα στόχο τη μεγιστοποίηση της εμπορικής επιτυχίας και της κερδοφορία της επιχείρησης, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα το μέγιστο επίπεδο ικανοποίησης των πελατών.
Παράλληλα, συνεργάζομαι στενά τόσο με τα υπόλοιπα τμήματα της εταιρείας όσο και με τη γενική διεύθυνση με σκοπό την ευθυγράμμιση των δραστηριοτήτων μας και την επίτευξη του συνόλου των στρατηγικών στόχων της SOFTONE.
Ποιες είναι οι προκλήσεις που αντιμετωπίζετε στο ρόλο σας και πώς συμβάλλετε στην εξέλιξη της εταιρείας;
Η επίτευξη των εταιρικών στόχων, η διαχείριση της ομάδας, η παρακολούθηση της αγοράς και του ανταγωνισμού, η βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών, και φυσικά η διαχείριση κάθε είδους έκτακτης κρίσης αποτελούν διαχρονικά κάποιες από τις κυριότερες προκλήσεις που ένας εμπορικός διευθυντής καλείται να αντιμετωπίσει. Θεωρώ ότι τα 27 και πλέον έτη επαγγελματικής πορείας μου έχουν χαρίσει την απαραίτητη γνώση, εμπειρία και αυτοπεποίθηση για την επιτυχή διαχείριση όλων των παραπάνω.
Πιο συγκεκριμένα, τα τελευταία έτη κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε σημαντικότατες κρίσεις που επηρέασαν την αγορά παγκοσμίως όπως η 10ετής οικονομική κρίση, το κούρεμα καταθέσεων, την πανδημία COVID-19 όπου με ψυχραιμία, προσήλωση στους στρατηγικούς μας στόχους και πελατοκεντρική προσέγγιση όχι απλά επιλύσαμε αλλά καταφέραμε να μετατρέψουμε σε ευκαιρίες τόσο για τους πελάτες μας όσο και για τη SOFTONE.
Χαρακτηριστικά αναφέρω ότι κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19 όπου και δημιουργήθηκε η επιτακτική ανάγκη για απομακρυσμένη εργασία κατορθώσαμε μέσω της αξιοποίησης των απεριόριστων δυνατοτήτων που προσφέρει το Cloud λογισμικό μας να δώσουμε άμεση λύση σε κάθε επιχείρηση για απρόσκοπτη λειτουργία από οπουδήποτε και μέσω οποιασδήποτε συσκευής αποκτώντας έτσι σημαντικό μερίδιο της κυπριακής αγοράς.
Η δυνατότητα συνεχούς αξιολόγησης και αναπροσαρμογής της εμπορικής στρατηγικής (όπου απαιτείται), η ενίσχυση της εταιρικής ανθεκτικότητας και η άμεση προσαρμογή στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς συμβάλουν τα μέγιστα στην εταιρική επέκταση μετατρέποντας κάθε πρόκληση σε ευκαιρία ανάπτυξης.
Ποιος είναι ο ρόλος του CRM (Customer Relationship Management) στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον;
Το CRM (Customer Relationship Management) αποτελεί θεμελιώδες εργαλείο για κάθε σύγχρονη επιχείρηση. Η διαχείριση των πελατειακών σχέσεων έχει μετεξελιχθεί από το παραδοσιακή αντίληψη "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο" και σήμερα επικεντρώνεται στη βέλτιστη αξιοποίηση των δεδομένων των πελατών με σκοπό την άμεση εξυπηρέτηση των αναγκών τους . Μπορούμε να συνοψίσουμε τα βασικά οφέλη του CRM στα εξής:
Βελτιστοποίηση Εξυπηρέτησης
- Άμεση ανταπόκριση στα αιτήματα πελατών
- Προσωποποιημένη εξυπηρέτηση
- Αποτελεσματική διαχείριση παραπόνων
Ενίσχυση Πελατειακής Κατανόησης
- Ανάλυση καταναλωτικής συμπεριφοράς
- Καταγραφή προτιμήσεων
- Πρόβλεψη μελλοντικών αναγκών
Ανάπτυξη Προϊόντων/Υπηρεσιών
- Προσαρμογή στις απαιτήσεις της αγοράς
- Καινοτόμες λύσεις βάσει δεδομένων
- Βελτίωση υφιστάμενων προσφορών
Αύξηση Κερδοφορίας
- Στοχευμένες πωλήσεις
- Μείωση λειτουργικού κόστους
- Βελτιστοποίηση marketing
Όπως γίνεται εύλογα αντιληπτό το CRM αποτελεί ένα στρατηγικό εργαλείο που συνδυάζει την τεχνολογία με την επιχειρηματική στρατηγική επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις σχέσεις με τους πελάτες τους, να βελτιώνουν τις πωλήσεις και την εξυπηρέτηση, και να λαμβάνουν καλύτερες επιχειρηματικές αποφάσεις βασισμένες σε δεδομένα. Στο σύγχρονο, ανταγωνιστικό επιχειρηματικό περιβάλλον, το CRM έχει γίνει απαραίτητο εργαλείο για την επιτυχία και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων.
Ποια είναι η στρατηγική της SOFTONE για την ενσωμάτωση της Τεχνητής Νοημοσύνης στις λύσεις της;
Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) αποτελεί θεμελιώδη πυλώνα της στρατηγική της SOFTONE, με έμφαση στην ανάπτυξη πρωτοποριακών λύσεων που ανταποκρίνονται πλήρως στις αυξημένες απαιτήσεις του σύγχρονου επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Σε σημερινή εποχή της ψηφιακής επανάστασης, η AI δεν αποτελεί απλώς μια τεχνολογική τάση, αλλά έναν ουσιαστικό εργαλείο μετασχηματισμού των επιχειρήσεις, ειδικά στον τομέα του ERP.
Βασικός μας στόχος λοιπόν είναι η μέγιστη δυνατή αξιοποίηση των δυνατοτήτων της AI με σκοπό τη δημιουργία προϊόντων και λύσεων που θα παρέχουν στις επιχειρήσεις ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτού είναι η EVA, ο ψηφιακός βοηθός του SOFTONE ERP, που ενσωματώνει έξυπνους αυτοματισμούς βελτιώνοντας την καθημερινή εργασία, ενισχύοντας την παραγωγικότητα και επιτρέποντας στα στελέχη να εστιάζουν σε εργασίες υψηλής προστιθέμενης αξίας.
Η ενσωμάτωση τεχνολογιών AI στης λύσεις μας δεν περιορίζεται στη δημιουργία μόνο λειτουργικών αυτοματισμών, όπως τα chatbots και οι ψηφιακοί βοηθοί, αλλά επεκτείνεται πέραν αυτών στοχεύοντας στην ενίσχυση της επιχειρηματικής ευφυΐας. Τα εργαλεία που αναπτύσσουμε προσφέρουν προηγμένες δυνατότητες ανάλυσης και πρόβλεψης, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να αξιοποιούν στο έπακρο τα δεδομένα και τους πόρους τους.
Ποιος είναι ο στόχος της SOFTONE στην κυπριακή αγορά; Υπάρχουν συγκεκριμένα έργα ή στρατηγικές για την επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού;
Η SOFTONE επιδιώκει να αναδειχθεί ως ο πιο αξιόπιστος συνεργάτης των κυπριακών επιχειρήσεων που αναζητούν ολοκληρωμένες λύσεις για τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση των πληροφοριακών τους συστημάτων. Στρατηγική μας προτεραιότητα είναι να στηρίξουμε τις κυπριακές επιχειρήσεις, προσφέροντας τους λύσεις που μεγιστοποιούν την αποδοτικότητα, και την ανταγωνιστικότητά τους.
Αντιλαμβανόμαστε ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός αποτελεί μία συνεχή διαδικασία, η οποία απαιτεί εξατομικευμένη προσέγγιση. Για τον λόγο αυτό, παρέχουμε λύσεις προσαρμοσμένες στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε επιχείρησης, δίνοντας έμφαση σε άμεσες βελτιώσεις με ουσιαστικό αντίκτυπο. Ταυτόχρονα, στεκόμαστε δίπλα στις επιχειρήσεις καθ’ όλη τη διάρκεια αυτής της πορείας, εξασφαλίζοντας σταθερότητα και βιώσιμη ανάπτυξη.
Παράλληλα και πέραν των υπολοίπων δράσεων, αξιοποιούμε τις διαθέσιμες επιχορηγήσεις του Υπουργείου Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας, μειώνοντάς το κόστος επένδυσης, επιταχύνοντας την ψηφιακή αναβάθμιση και διευκολύνοντας την πρόσβαση όλο και περισσότερων επιχειρήσεων στη νέα Ψηφιακή Εποχή.
Πώς καταφέρνει η SOFTONE να προσαρμόζει τις λύσεις της στις ανάγκες κάθε επιχείρησης;
Η SOFTONE αναδεικνύεται ως ο κορυφαίος πάροχος επιχειρηματικού λογισμικού, αναπτύσσοντας καινοτόμες λύσεις που καλύπτουν πλήρως τις εξειδικευμένες ανάγκες κάθε σύγχρονης επιχείρησης.
Η σειρά λογισμικού SOFTONE Series 6 αποτελεί μία πρωτοποριακή πλατφόρμα λογισμικού που δίνει μία νέα διάσταση στη διαδικασία του ψηφιακού μετασχηματισμού, καθιστώντας την εφικτή και προσιτή για οποιαδήποτε επιχείρηση, ανεξαρτήτως μεγέθους ή κλάδου δραστηριοποίησης. Ενσωματώνοντας πλήθος βελτιώσεων αλλά και νέες, καινοτόμες λειτουργίες και εφαρμογές, η σειρά SOFTONE Series 6 βοηθάει κάθε επιχείρηση να προχωρήσει στον ψηφιακό της μετασχηματισμό μέσα από αυτόνομα βήματα, τα οποία -παρότι συνδέονται έμμεσα ή άμεσα και επικοινωνούν μεταξύ τους- μπορούν να υλοποιηθούν εύκολα και σταδιακά, προσφέροντας άμεσα χειροπιαστά αποτελέσματα.
Η εταιρεία μας στελεχώνεται από στελέχη οι οποίοι συνδυάζουν υψηλή τεχνογνωσία με πολυετή επιχειρηματική εμπειρία έτοιμα να προσφέρουμε στρατηγικές λύσεις που όχι μόνο καλύπτουν τις τρέχουσες ανάγκες μιας επιχείρησης, αλλά δημιουργούν τις κατάλληλες συνθήκες για μελλοντική ανάπτυξη και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στη διεθνή αγορά.
Ποια εργαλεία ή διαδικασίες χρησιμοποιείτε για να διασφαλίσετε ότι οι πελάτες λαμβάνουν εξατομικευμένες λύσεις;
Στο πλαίσιο της δέσμευσής μας για παροχή κορυφαίων εξατομικευμένων λύσεων εφαρμόζουμε μία ολιστική προσέγγιση η οποία περιλαμβάνει: την λεπτομερή καταγραφή και ανάλυση των ξεχωριστών επιχειρησιακών τους αναγκών, την προσαρμογή των λύσεων μας σε αυτές τις ανάγκες και φυσικά το άριστο after sales service.
Πιο συγκεκριμένα ξεκινούμε καταγράφοντας και μελετώντας εις βάθος τις απαιτήσεις του εκάστοτε πελάτη, ενώ προσπαθούμε να κατανοήσουμε τόσο τον υφιστάμενο τρόπο λειτουργίας του, όσο και τις προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει. Με τον τρόπο αυτό είμαστε σε θέση να σχεδιάσουμε και να προτείνουμε τη βέλτιστη λύση η οποία θα ανταποκρίνεται πλήρως στις εξειδικευμένες ανάγκες κάθε οργανισμού.
Ιδιαίτερη έμφαση δίνουμε στην ομαλή ενσωμάτωση του νέου λογισμικού στην καθημερινή λειτουργία των επιχειρήσεων, γι’ αυτό και παρέχουμε εξατομικευμένη εκπαίδευση, διασφαλίζοντας ότι οι χρήστες λαμβάνουν την απαραίτητη γνώση ώστε να αξιοποιούν στο έπακρο τις δυνατότητες του νέου συστήματος. Παράλληλα, μέσα από υψηλού επιπέδου after sales service και feedback loops, παρακολουθούμε την πορεία της απόδοσης των λύσεων και προτείνουμε βελτιώσεις ή αλλαγές όπου απαιτείται και πάντα βάσει των μεταβαλλόμενων αναγκών του πελάτη.
Με τον τρόπο αυτό, δεν προσφέρουμε απλώς τεχνολογικά προηγμένα εργαλεία, αλλά ολοκληρωμένες λύσεις που προσδίδουν πραγματική αξία στις επιχειρήσεις.