Hospitality & Tourism
Το πρώτο αεροδρόμιο που θα αποζημιώσει όσους έχασαν πτήσεις λόγω μεγάλων ουρών
Το πρώτο αεροδρόμιο που θα αποζημιώσει όσους έχασαν πτήσεις λόγω μεγάλων ουρών
Η απόφαση ήρθε μετά την αγωγή που κατατέθηκε εναντίον του αεροδρομίου από μια υπηρεσία διαμεσολαβητή.

Το Διεθνές Αεροδρόμιο Σχίπχολ του Άμστερνταμ, που είναι ανάμεσα στα αεροδρόμια με τις μεγαλύτερες καθυστερήσεις στις πτήσεις φέτος το καλοκαίρι, ανακοίνωσε ότι θα αποζημιώσει τους επιβάτες που έχασαν πτήσεις λόγω μεγάλου χρόνου αναμονής στον έλεγχο ασφαλείας. Με αυτή την απόφαση το Σχίπχολ γίνεται ένα από τα πρώτα ευρωπαϊκά αεροδρόμια που προχωράει σε αποζημίωση για το ταξιδιωτικό χάος του καλοκαιριού.

Ειδικότερα, αποζημίωση δικαιούνται οι ταξιδιώτες που βρίσκονταν στο αεροδρόμιο εγκαίρως το διάστημα μεταξύ 23 Απριλίου και 11 Αυγούστου αλλά έχασαν την πτήση τους λόγω των εξαιρετικά μεγάλων ουρών, ανέφερε σε δήλωση το αεροδρόμιο που εξυπηρετεί τον ολλανδικό βραχίονα της Air France-KLM.

Οι επιβάτες αντιμετωπίζουν άνευ προηγουμένου καθυστερήσεις και ακυρώσεις στα ευρωπαϊκά αεροδρόμια καθώς οι αεροπορικές εταιρείες και οι εταιρείες που διαχειρίζονται τα αεροδρόμια δεν έχουν επαρκές προσωπικό μετά την πανδημία του Covid, η οποία οδήγησε σε αποχώρηση χιλιάδων εργαζομένων. Στο αποκορύφωμα του ταξιδιωτικού χάους, το Σχίπχολ έστησε σκηνές έξω από τις αίθουσες αναχώρησης για να φιλοξενήσει τις μεγάλες ουρές επιβατών. 

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Σχίπχολ, Dirk Benschop, ζήτησε συγγνώμη για τα προβλήματα και είπε ότι οι ταξιδιώτες έχουν περιθώριο μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου για να ζητήσουν αποζημίωση για έξοδα που προκύπτουν από την εκ νέου κράτηση ή την πληρωμή μιας πτήσης αντικατάστασης ή εναλλακτικής μεταφοράς.

Η απόφαση ήρθε μετά την αγωγή που κατατέθηκε εναντίον του αεροδρομίου από μια υπηρεσία διαμεσολαβητή που συνδέεται με τον ολλανδικό τηλεοπτικό σταθμό MAX, ο οποίος απευθύνεται σε τηλεθεατές άνω των 50 ετών. 

Το Σχίπχολ προσπάθησε να διαχειριστεί το χάος επιβάλλοντας όριο στον αριθμό των επιβατών με στόχο τη μείωση της πίεσης στις εγκαταστάσεις του. Οποιεσδήποτε αξιώσεις από άτομα των οποίων οι πτήσεις επηρεάστηκαν από το ανώτατο όριο, το οποίο αργότερα επεκτάθηκε μέχρι το φθινόπωρο, θα πρέπει να συζητηθούν με την αρμόδια αεροπορική εταιρεία, δήλωσε εκπρόσωπος του αεροδρομίου.