Καθημερινές έχουν γίνει οι καταγγελίες καταναλωτών, για περιστατικά που αγγίζουν το όριο της αισχροκέρδειας. Σε δηλώσεις του στο boussiasnews, ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Καταναλωτών Μάριος Δρουσιώτης, ανέφερε ότι η πλειοψηφία των καταγγελιών αφορούν εστιατόρια η κέντρα αναψυχής που βρίσκονται σε τουριστικές περιοχές και εστιάζονται σε περιστατικά υπερχρεώσεων ή ελλιπής ενημέρωσης.
Ο κ. Δρουσιώτης κάλεσε τους καταναλωτές να είναι προσεκτικοί στις επιλογές που κάνουν και τόνισε ότι οι καταναλωτές προτού προβούν σε παραγγελία σε ένα εστιατόριο, θα πρέπει αρχικά να ζητούν να δουν τον τιμοκατάλογο και μετά να αποφασίζου και με αυτόν τον τρόπο σημείωσε, θα αποφύγουν και τις δυσάρεστες εκπλήξεις που πιθανόν να προκύψουν στον τελικό λογαριασμό. Καταλήγοντας, ο Πρόεδρος του συνδέσμου Καταναλωτών κάλεσε τους πολίτες που θεωρούν ότι έχουν πέσει θύματα αισχροκέρδειας, να ενημερώνουν την Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Εμπορείου που είναι αρμόδια να επιλαμβάνεται των συγκεκριμένων θεμάτων.