Τα βραβεία αναγνωρίζουν τις βέλτιστες πρακτικές και την επιχειρηματική αριστεία, ευφυΐα και προσαρμοστικότητα στο κυπριακό λιανεμπόριο προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και στη διαχείριση ανθρωπίνου δυναμικού.
Ειδικότερα, η Εταιρεία κέρδισε τρία βραβεία Gold στις κατηγορίες «Εταιρική Κοινωνική Υπευθυνότητα» και «Τεχνολογία & Ψηφιακές Εφαρμογές», δύο Silver βραβεία στις κατηγορίες «Στρατηγική Ανάπτυξη» και «Covid-19 HR Response Actions», καθώς και δύο Bronze βραβεία στις κατηγορίες «Στρατηγική Ανάπτυξη» και «Ενέργειες Προβολής, Προώθησης & Επικοινωνίας». Επιπρόσθετα, έλαβε τιμητική διάκριση για την προσφορά της στην κοινωνία μέσω της δωρεάς συνολικού ύψους €600,000 που παρέδωσε στις περιοχές, οι οποίες επλήγησαν από τις πυρκαγιές στην ορεινή Λάρνακα και Λεμεσό τον Ιούλιο του 2021.
Τα βραβεία που έλαβαν οι Υπεραγορές Αλφαμέγα αφορούν σημαντικές πτυχές των δραστηριοτήτων της Εταιρείας, όπως το πολύπλευρο πρόγραμμα ΕΚΕ, το διαδικτυακό κατάστημα και τις ψηφιακές υπηρεσίες της αλυσίδας, καθώς και την πολιτική της όσον αφορά τη διαχείριση ανθρωπίνου δυναμικού κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Η επιλογή των νικητών έγινε από μια πολυμελή κριτική επιτροπή, αποτελούμενη από πολιτειακούς αξιωματούχους, έμπειρα και καταξιωμένα στελέχη της αγοράς, ακαδημαϊκούς και εμπειρογνώμονες.
Σε δηλώσεις της η Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης των Υπεραγορών Αλφαμέγα, Νατάσα Κωνσταντινίδου ανέδειξε ότι «Εν μέσω μιας δύσκολης, λόγω πανδημίας περιόδου, οι Υπεραγορές Αλφαμέγα επέδειξαν γρήγορη προσαρμοστικότητα και καλά αντανακλαστικά στις προκλήσεις, με τις οποίες βρέθηκαν ξαφνικά αντιμέτωπες οι επιχειρήσεις. Δύο και πλέον χρόνια μετά, καταφέραμε, όχι μόνο να βγούμε αλώβητοι από την κρίση που προκάλεσε ο Covid-19 αλλά και να μεγαλώσουμε τον κύκλο εργασιών μας, επενδύοντας στην τεχνολογία, στον ψηφιακό μετασχηματισμό των υπηρεσιών, αλλά και στην ποιότητα του ανθρωπίνου δυναμικού μας. Οι τιμητικές αυτές διακρίσεις αποτελούν μια ακόμα σημαντική αναγνώριση των προσπαθειών μας, ενώ μας ενθαρρύνουν να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με ακόμα μεγαλύτερο ζήλο προς την κατεύθυνση της συνεχούς εξέλιξης και αναβάθμισης των υπηρεσιών μας, με γνώμονα την παροχή μοντέρνων και υψηλού επιπέδου υπηρεσιών σε κάθε καταναλωτή ξεχωριστά».