Retail
Γιατί οι καταναλωτές επιλέγουν plant based
Γιατί οι καταναλωτές επιλέγουν plant based

Μεγάλη έρευνα της Shopkick

Τα κίνητρα των καταναλωτών όταν αγοράζουν plant based προϊόντα, είτε από τα φυσικά καταστήματα, είτε μέσω online αγορών ειδών διατροφής, αποτυπώνει μεγάλη έρευνα της Shopkick στις ΗΠΑ. Σύμφωνα με το πόρισμα της, το 78% των ερωτηθέντων απάντησε ότι επιλέγει plant based προϊόντα διατροφής για «τα πλεονεκτήματα που προσφέρουν στην υγεία», ενώ το 49% δήλωσε ότι τα αγοράζει «τις περισσότερες φορές που ψωνίζει είδη παντοπωλείου». Επίσης, το 57% δήλωσε ότι σε κάθε «καλάθι» αγορών του με είδη παντοπωλείου η αξία των plant based προϊόντων ανέρχεται σε δέκα δολάρια τουλάχιστον. Σχετικά με την εικόνα των καταναλωτών για το κόστος αγορών των συγκεκριμένων προϊόντων, οι συμμετέχοντες στην έρευνα απάντησαν πως δεν τα θεωρούν αξιοσημείωτα ακριβότερα από τα συμβατικά είδη διατροφής, τα οποία υποκαθιστούν ως εναλλακτική διαιτολογική λύση. Ειδικότερα, περισσότεροι από έναν στους δυο σχολίασαν ότι τα plant based προϊόντα είναι από ένα έως πέντε δολάρια ακριβότερα από τα αντίστοιχα συμβατικά ή παραδοσιακά προϊόντα. Σε ό,τι αφορά τις κατηγορίες προϊόντων, στις οποίες οι καταναλωτές ενδιαφέρονται να υποκαθιστούν τα συμβατικά με plant based προϊόντα, δήλωσαν κατά σειρά προτίμησης τα προϊόντα γάλακτος, κρέατος, τα προϊόντα υδατανθράκων (ζυμαρικά, ζύμες), τα snacks, τα γαλακτοκομικά προϊόντα (βούτυρα, γιαούρτια) και τα γλυκίσματα (παγωτά, ζαχαρώδη). Τέλος, όσοι δήλωσαν ότι δεν αγοράζουν plant based προϊόντα διατροφής, ερωτηθέντες γιατί δεν τα αγοράζουν, σχεδόν 8 στους 10 απάντησαν «διότι δεν γνωρίζουμε αρκετές πληροφορίες γι’ αυτά». Σημειώνεται ότι η Shopkick είναι app σύγκρισης τιμών και προϊόντων παντοπωλείου σε ηλεκτρονικά marketplaces και ηλεκτρονικά καταστήματα αλυσίδων σούπερ μάρκετ. ΠΗΓΗ: FOODReporter Ελλάδος
  • TOP STORY
  • retail
  • ΗΠΑ
  • νέα έρευνα
  • καταναλωτές
  • επιλογή
  • plant based
  • Shopkick