Retail
JUMBO: Αύξηση των πωλήσεων κατά 25% το 1o τετράμηνο του 2022
JUMBO: Αύξηση των πωλήσεων κατά 25% το 1o τετράμηνο του 2022

«Οι προκλήσεις για την νέα χρονιά, καθώς και το κλίμα αβεβαιότητας παραμένουν»

Σε ανοδική τροχιά συνεχίζουν να κινούνται οι πωλήσεις του Ομίλου JUMBO. Όπως αναφέρθηκε κατά την Ετήσια Γενική Συνέλευση των Μετόχων του Ομίλου, τον Απρίλιο του 2022 οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 32%, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Συνολικά, το πρώτο τετράμηνο του 2022, οι πωλήσεις του Ομίλου καταγράφουν άνοδο της τάξεως του 25%. Αναλυτικά η πορεία των πωλήσεων:
  • Ελλάδα: Τον Απρίλιο του 2022, το σύνολο των καταστημάτων στην Ελλάδα παρέμεινε ανοιχτό, χωρίς την επιβολή νέων περιορισμών, πλην φυσικά αυτών που αφορούν τους μη εμβολιασμένους. Για τον Απρίλιο 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας και χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές, αυξήθηκαν κατά 47%, σε σχέση με τον Απρίλιο του 2021, όπου λειτουργούσε το 75% των καταστημάτων του Ομίλου στην Ελλάδα, με αυστηρούς και δυσανάλογους για το μέγεθος των καταστημάτων περιορισμούς, ως προς τον αριθμό των επιτρεπόμενων πελατών εντός των καταστημάτων και μόνο με την μέθοδο click inside ή click away. Συνολικά για το τετράμηνο του 2022, οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας, χωρίς να υπολογίζονται οι ενδοεταιρικές συναλλαγές παρουσίασαν αύξηση κατά 48%, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τετράμηνο.
  • Κύπρος: Όλα τα καταστήματα συνέχισαν να λειτουργούν, ενώ από τις 18 Απριλίου καταργήθηκε ο έλεγχος πιστοποιητικών για τους εισερχόμενους πελάτες. Οι πωλήσεις κατά τον Απρίλιο του 2022 αυξήθηκαν κατά 30%, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα, όπου το σύνολο του δικτύου παρέμεινε κλειστό κατά την Μεγάλη Εβδομάδα και παρέμεινε κλειστό και την εβδομάδα μετά το Πάσχα (ολικό lock down).
Συνολικά, οι πωλήσεις στην Κύπρο για το τετράμηνο του 2022 είναι αυξημένες κατά 28%, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τετράμηνο.
  • Βουλγαρία: Οι πωλήσεις του δικτύου κατέγραψαν αύξηση κατά 41% τον Απρίλιο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα, όπου τα καταστήματα παρέμειναν κλειστά κατά το πρώτο περίπου δεκαήμερο του μήνα.
Συνολικά, οι πωλήσεις στη Βουλγαρία για το τετράμηνο του 2022 είναι αυξημένες κατά 0,9%, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τετράμηνο.
  • Ρουμανία: Οι πωλήσεις του δικτύου ήταν μειωμένες κατά 2% τον Απρίλιο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα.
Συνολικά, οι πωλήσεις στη Ρουμανία για το τετράμηνο του 2022 είναι μειωμένες κατά 9%, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο. Τρέχουσες συνθήκες Η Διοίκηση του Ομίλου ενημέρωσε τους μετόχους ότι παρά το θετικό πρόσημο του 1ου τετραμήνου του 2022, οι προκλήσεις για τη νέα χρονιά, καθώς και το κλίμα αβεβαιότητας παραμένουν.
  • Η παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα δεν λειτουργεί ομαλά, με τα συχνά lockdown λιμανιών στην Κίνα λόγω της Covid-19, ενώ και στο εσωτερικό οι απεργιακές κινητοποιήσεις στο λιμάνι επιδεινώνουν την κατάσταση. Το αυξημένο κόστος μεταφοράς των προϊόντων δεν δείχνει σημάδια αποκλιμάκωσης.
  • Πάραυτα, στα ράφια των καταστημάτων JUMBO, θέση έχουν μόνον προϊόντα, στα οποία η τελική σχέση τιμής - ποιότητας κρίνεται ότι παρά τις αναπόφευκτες κοστολογικές επιβαρύνσεις, σέβεται τον καταναλωτή.
Η Διοίκηση του Ομίλου διαβεβαίωσε τους μετόχους - συνεταίρους ότι όπως έχουν σήμερα τα δεδομένα, πρόθεση της είναι να διατηρηθεί στο ακέραιο η μερισματική πολιτική του 2021 και κατά το 2022, διανέμοντας συνολικά ποσό 0,77 EUR/ μετοχή. Κατά συνέπεια, πέραν του μικτού ποσού 0,3850 ευρώ ανά μετοχή, που αποφασίστηκε να διανεμηθεί τον Ιανουάριο του 2022, πρόθεση της Διοίκησης είναι να διανείμει και το υπόλοιπο 0,3850 ευρώ ανά μετοχή και πάλι με τη μορφή έκτακτης χρηματικής διανομής, εντός του επόμενου διμήνου.
  • retail
  • Κύπρος
  • Jumbo
  • Ελλάδα
  • πωλήσεις
  • 2022
  • τετράμηνο