Marketing Week
Επιτυχημένη Διοργάνωση του Συνεδρίου "AI in Marketing" από τη BOUSSIAS Cyprus: Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Υπηρεσία του Marketing
Επιτυχημένη Διοργάνωση του Συνεδρίου
Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το συνέδριο "AI in Marketing" στο 360 στη Λευκωσία, συγκεντρώνοντας ηγετικά στελέχη του χώρου του marketing, επαγγελματίες και decision-makers σε μία κατάμεστη αίθουσα γεμάτη ενέργεια, καινοτομία και δημιουργικότητα.

Το συνέδριο διοργανώθηκε από την BOUSSIAS Cyprus, με στόχο να αναδείξει τις τελευταίες εξελίξεις στη διασταύρωση της Τεχνητής Νοημοσύνης και του Μάρκετινγκ, φιλοξενώντας καταξιωμένους ομιλητές από την Κύπρο και το εξωτερικό.

Εντυπωσιακή ήταν η παρουσία της CEO της BOUSSIAS Cyprus, Μαρίας Κυριάκου, η οποία επέλεξε να εμφανιστεί και ως Avatar, στέλνοντας ένα ισχυρό μήνυμα για τη δυναμική σύμπραξη ανθρώπινης παρουσίας και τεχνολογίας.

Την έναρξη του συνεδρίου χαιρέτισαν ο Θεόδωρος Λουκαΐδης, Γενικός Διευθυντής του Ιδρύματος Έρευνας και Καινοτομίας, και ο Κωνσταντίνος Ντάλτας, Managing Director της Redwolf Ogilvy, τονίζοντας τη σημασία της καινοτομίας και της τεχνητής νοημοσύνης ως κινητήριες δυνάμεις για το μέλλον του marketing.

                               

Η Nicole Mezzasalma, Senior Consultant & Innovation στην Battenhall, παρουσίασε την ομιλία με τίτλο "The New Social Landscape: Where Human Creativity Meets AI Intelligence", αναδεικνύοντας πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη διαμορφώνει το σύγχρονο τοπίο των social media – από τις προτάσεις περιεχομένου έως την αλληλεπίδραση με το κοινό.

Η ομιλία του Charlie Hills, Founder της Cognified, με τίτλο "How to create authentic AI content that converts", εστίασε στη δημιουργία περιεχομένου υψηλής απήχησης με αυθεντικότητα, πέρα από τον αυτοματισμό.

Μια διορατική παρουσίαση από τον Jérémy Grandillon, CEO της TC9, για το πώς τα συστήματα AI μπορούν να ενισχύσουν τις πωλήσεις και τη στρατηγική ανάπτυξης εσόδων.

Η Κατερίνα Mitchell, Communications Director στην Phaistos, παρουσίασε την εισήγηση με τίτλο "AI-Powered, Human-Led: The Future of Marketing is Hybrid", αναδεικνύοντας την ανάγκη για ισορροπία ανάμεσα στην τεχνολογία και την ανθρώπινη δημιουργικότητα. Όπως τόνισε, η Τεχνητή Νοημοσύνη αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο για βελτιστοποίηση, αλλά η στρατηγική και η αυθεντική δημιουργία περιεχομένου παραμένουν αναπόσπαστα ανθρώπινα χαρακτηριστικά.

Ο Δήμος Μιχαηλίδης, Head of Marketing & Sales της LegiStorm, εντυπωσίασε με την παρουσίασή του "AI Avatars in Action: Transforming Brand Experiences Through Innovation", όπου παρουσίασε συναρπαστικές εφαρμογές των AI avatars στο performance και content marketing. Μέσα από διαδραστικά παραδείγματα και πρακτικές συμβουλές, ανέδειξε πώς οι εικονικοί χαρακτήρες μπορούν να ενισχύσουν τη σύνδεση με το κοινό και να μεταμορφώσουν την εμπειρία ενός brand.

                                   

Ο δυναμικός και διαδραστικός συντονισμός του συνεδρίου από τον Καθηγητή Σάββα Χατζηχριστοφή, Vice-Rector of Research and Innovation και Καθηγητή Τεχνητής Νοημοσύνης στο Neapolis University Pafos, έδωσε ρυθμό και συνοχή στη ροή των παρουσιάσεων, ενισχύοντας την ενεργή συμμετοχή του κοινού και δημιουργώντας ένα ζωντανό πλαίσιο διαλόγου γύρω από την τεχνητή νοημοσύνη και το marketing.

Η αλληλεπίδραση του κοινού ήταν συνεχής, με έντονο ενδιαφέρον για τα θέματα που παρουσιάστηκαν. Η ενέργεια της αίθουσας, οι καινοτόμες ιδέες και οι εμπνευσμένες συζητήσεις επιβεβαίωσαν ότι το AI αποτελεί ήδη κρίσιμο εργαλείο για τον marketer του σήμερα – και του αύριο.

Δείτε εδώ όλες τις φωτογραφίες του Συνεδρίου: Cyprus AI in Marketing 2025 | Flickr

Χορηγοί: 
Υπό την Αιγίδα: Υφυπουργείο Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής, Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας, Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου, Σύνδεσμος Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου
Χρυσός Χορηγός: Cyfield
Academic Partner: Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος
Sponsors: Οργανισμός Σαλαμίς, Phaistos, Digital Tree, MC Media, The Magnet, Ad - Tag
Υποστηρικτές: Coneq, Omni media