Economy
Βετεράνος μεγιστάνας φιλοξενίας προειδοποιεί για σημαντικό ελάττωμα που επεσήμαναν οι αρχαίοι Έλληνες
Ο 72χρονος Χο Κουόν Πινγκ επμίλησε για ένα ελάττωμα το οποίο αποτέλεσε σημαντικό άξονα πλοκής στις αρχαίες ελληνικές τραγωδίδες
Βετεράνος μεγιστάνας φιλοξενίας προειδοποιεί για σημαντικό ελάττωμα που επεσήμαναν οι αρχαίοι Έλληνες

Το επιχειρείν δεν είναι για τους αδύναμους, και πολλοί από αυτούς που τολμούν να εκμεταλλευτούν την ευκαιρία μοιράζονται ένα χαρακτηριστικό: την αυτοπεποίθηση. Αυτό λέει ο μεγιστάνας των ξενοδοχείων Χο Κουόν Πινγκ, 72 ετών, ιδρυτής και εκτελεστικός πρόεδρος της Banyan Group, μιας εταιρείας φιλοξενίας με χαρτοφυλάκιο περίπου 80 θέρετρων και ξενοδοχείων σε 22 χώρες.

Η εταιρεία, η οποία είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Σιγκαπούρης, απέφερε έσοδα περίπου 328 εκατομμυρίων δολαρίων Σιγκαπούρης (περίπου 240 εκατομμύρια δολάρια) το 2023.

Ο Χο είναι επίσης ο εκτελεστικός πρόεδρος της επιχείρησης παραγωγής τροφίμων και ποτών Thai Wah Public Company καθώς και ο ιδρυτικός πρόεδρος του Singapore Management University.

Αποδίδει την επιτυχία του εν μέρει στο ότι ήταν ξεροκέφαλος από μικρός.

«Το πείσμα και η αυτοπεποίθηση σχετίζονται. Αν δεν είσαι, σε κάποιο βαθμό, ξεροκέφαλος… τότε θα είσαι βασικά άτομο που αποστρέφεται τον κίνδυνο», είπε ο Χο στο CNBC Make It. «Πρέπει [να είσαι] λίγο ξεροκέφαλος αν θέλεις να γίνεις επιχειρηματίας. Χρειάζεσαι και λίγη αυτοπεποίθηση».

Χο Κουόν Πινγκ

«Να ξέρεις πού τραβάς την γραμμή»

Αλλά υπάρχει μια λεπτή γραμμή μεταξύ αυτοπεποίθεσης και ύβρεως, και ενώ το πρώτο είναι σημαντικό για την έναρξη και τη λειτουργία μιας επιχείρησης, το δεύτερο μπορεί να είναι «μια συνταγή για καταστροφή», προειδοποιεί ο Χο.

«Η σύζυγός μου είπε ότι είμαι το πιο αισιόδοξο άτομο που έχει γνωρίσει, γιατί αποτυγχάνω σε όλα [αλλά] συνεχίζω και συνεχίζω, οπότε χρειάζεσαι αυτοπεποίθηση. Αλλά, αν έχετε υπερβολική αυτοπεποίθηση, γίνεται ύβρις. Πρέπει λοιπόν να ξέρετε πού χαράσσεται η γραμμή», είπε.

Ένα συνηθισμένο λάθος με την ύβρη είναι ότι μπορεί να προκαλέσει εταιρείες ή ιδρυτές να «υπερεπεκταθούν» ή να αναλάβουν περισσότερο ρίσκο από ό,τι θα έπρεπε, αλλά στις επιχειρήσεις, οι συνθήκες δεν είναι πάντα ευνοϊκές, εξήγησε.

Ως επιχειρηματίας, «πρέπει να είσαι πάντα προετοιμασμένος για το χειρότερο, γιατί κανείς δεν πρόκειται να σε βοηθήσει όταν τα πράγματα είναι άσχημα», πρόσθεσε. Αντί να σκεφτόσαστε πόσα χρήματα μπορείτε να κερδίσετε όταν ξεκινάτε ένα νέο έργο ή επιχείρηση, θα πρέπει να σκεφτείτε πόσα μπορούν να αντέξουν να χάσουν οικονομικά, είπε.

«Μην παρασέρνεσαι ποτέ από την ύβρη να πιστεύεις ότι είσαι σπουδαίος», είπε. «Το ρητό που χρησιμοποιώ είναι να δημιουργήσετε το δικό σας φανταστικό PR, αλλά μην πιστεύετε ποτέ ούτε λέξη από αυτό».