Σε έναν κόσμο όπου ο πελάτης βρίσκεται στο επίκεντρο κάθε επιχείρισης, η αριστεία στην εξυπηρέτηση αποτελεί θεμέλιο λίθο για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης και αφοσίωσης.
Νέα Προθεσμία Υποβολής: 24 Ιανουαρίου 2025!
Η εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι πλέον απλώς επίλυση προβλημάτων—είναι η δημιουργία προσωπικών, εξειδικευμένων εμπειριών που ενισχύουν τη σύνδεση με τον πελάτη και προσφέρουν μετρήσιμα οφέλη. Οι εταιρείες που διαπρέπουν στον τομέα αυτόν επενδύουν σε καινοτόμες στρατηγικές, λύσεις και τεχνολογίες που προάγουν την αφοσίωση και ενδυναμώνουν τις σχέσεις τους με το κοινό.
Στα βραβεία μπορούν να συμμετάσχουν:
• Επιχειρήσεις και οργανισμοί που εφαρμόζουν πρακτικές αριστείας στο customer experience, loyalty και engagement.
• Πάροχοι υπηρεσιών και λύσεων, όπως συμβουλευτικές εταιρείες και κατασκευαστές προϊόντων που υποστηρίζουν την εμπειρία πελάτη.
Μην χάσετε την ευκαιρία να αναγνωριστείτε για τις καινοτόμες δράσεις και τη δέσμευσή σας στη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε τη σελίδα: https://ccxawards.cy/ ή επικοινωνήστε με την κ. Ειρήνη Ελευθερίου στο 99 014050.