Marketing Week
Alpha Bank Cyprus Ltd || Θέτοντας τις βάσεις για δυναμική επέκταση
Η Alpha Bank Κύπρου τον τελευταίο ενάμιση χρόνο κάνει το δικό της Restart, προετοιμάζοντας στρατηγικά το πεδίο για πλήρη μεταμόρφωση και υλοποίηση του νέου επιχειρησιακού της πλάνου για το 2025.
Alpha Bank Cyprus Ltd || Θέτοντας τις βάσεις για δυναμική επέκταση

Η Alpha Bank Κύπρου τον τελευταίο ενάμιση χρόνο κάνει το δικό της Restart, προετοιμάζοντας στρατηγικά το πεδίο για πλήρη μεταμόρφωση και υλοποίηση του νέου επιχειρησιακού της πλάνου για το 2025, με στόχο την επίτευξη αυξανόμενης κερδοφορίας και τη σημαντική διεύρυνση του μεριδίου που κατέχει στην αγορά.

Η Τράπεζα, πετυχαίνοντας κατά το 2024 μείωση του δείκτη Μη εξυπηρετούμενων δανείων κάτω από το 2%, επικεντρώνεται στην ανάπτυξη και επέκταση, προσφέροντας νέα ελκυστικά και ανταγωνιστικά προϊόντα, ενισχύοντας παράλληλα και το κοινωνικό της έργο.

Με ξεκάθαρο εταιρικό σκοπό να «στηρίζει την Πρόοδο στη ζωή και την επιχειρηματικότητα για ένα καλύτερο Αύριο», η Alpha Bank Κύπρου έχει θέσει την πελατοκεντρική της προσέγγιση στο προσκήνιο του μετασχηματισμού της, υπογραμμίζοντας παράλληλα τον σημαντικό ρόλο που παίζει το Ανθρώπινο Δυναμικό της Τράπεζας για την επιτυχία. Ο νέος μας Σκοπός είναι ο καταλύτης για τη μεγιστοποίηση των δυνατοτήτων και των προοπτικών των Εργαζομένων μας, την επιτάχυνση της αλλαγής της εταιρικής μας κουλτούρας με έμφαση στους πυλώνες της Διαφορετικότητας, της Ισότητας και της Συμπερίληψης και, τέλος, την οικοδόμηση μίας ισχυρής πρότασης αξίας για τους Ανθρώπους μας.

Η Alpha Bank έχοντας σαν στόχο να στηρίξει ακόμη πιο ενεργά την οικονομική και κοινωνική εξέλιξη της Κύπρου, εκπαιδεύει το Προσωπικό της, στελεχώνει τις ομάδες της και διευρύνει τμήματα, προϊόντα και υπηρεσίες, στέλνοντας ηχηρό μήνυμα για την εξέλιξη του αναπτυξιακού της πλάνου που καθορίστηκε σε συνεργασία με τον Όμιλο Alpha Bank.

Wholesale Banking:

Στον τομέα του Wholesale, οι στόχοι που τέθηκαν στην επίσης αναβαθμισμένη πλέον Διεύθυνση της Τράπεζας έχουν ήδη επιτευχθεί, με τα νέα δάνεια σε επιχειρήσεις να έχουν αυξηθεί σημαντικά.

Η Alpha Bank Κύπρου βρίσκεται πλέον στις πρώτες επιλογές για τις κυπριακές επιχειρήσεις που αναζητούν έναν αξιόπιστο συνεργάτη για να στηρίξουν και να υλοποιήσουν τα επιχειρηματικά τους σχέδια, ενισχύοντας την ανθεκτικότητά τους και τη θέση τους απέναντι στον παγκόσμιο ανταγωνισμό.

Στην κατεύθυνση αυτή, η Τράπεζα στηρίζει έμπρακτα τομείς-κλειδιά για την ανάπτυξη της χώρας, όπως του εμπορίου, του τουρισμού και των υπηρεσιών, των κατασκευών, της υγείας, της εκπαίδευσης καθώς και την ανάπτυξη μεγάλων έργων που σχετίζονται με τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, γεγονός που επιβεβαιώνεται, άλλωστε, από τη συνεχή ενίσχυση του μεριδίου αγοράς της Τράπεζας στις νέες χρηματοδοτήσεις επιχειρηματικών δανείων.

Ο τομέας του Wholesale έχει στελεχωθεί με Προσωπικό που διαθέτει εξειδίκευση, γνώση και εμπειρία, παρέχοντας σύγχρονες και ολοκληρωμένες προτάσεις προϊόντων και υπηρεσιών που λαμβάνουν υπόψη τις εξειδικευμένες ανάγκες και τα χαρακτηριστικά του κάθε Πελάτη-Συνεργάτη.

Wealth & Institutional:

Μέσω της Διεύθυνσης Wealth & Institutional, η Alpha Bank Κύπρου κάνει είσοδο σε νέους τομείς της αγοράς και συγκεκριμένα στους ιδιώτες ψηλής οικονομικής επιφάνειας και μεγάλους οργανισμούς/ θεσμικούς επενδυτές, προσφέροντας εξειδικευμένα προϊόντα και εξυπηρέτηση από ένα καλά καταρτισμένο Προσωπικό. Μέσω ανταλλαγής γνώσεων, εμπειριών και  τεχνογνωσίας με τον Όμιλο Alpha Bank στην Ελλάδα, που έχει υπό διαχείριση €15 δις. στον τομέα του Wealth η νέα Διεύθυνση επιδιώκει να συνδράμει στην περαιτέρω ανάπτυξη της Τράπεζας στην Κύπρο.

Διεύθυνση Διεθνών Δραστηριοτήτων:

Αντίστοιχα άλματα έχουν γίνει κατά το 2024 και στη Διεύθυνση Διεθνών Δραστηριοτήτων της Τράπεζας, αφού με τη νέα της δομή δημιουργήθηκαν επιπρόσθετες Μονάδες εξυπηρέτησης που στελεχώθηκαν με εξειδικευμένο προσωπικό και σχεδιάστηκαν για να παρέχουν στρατηγική υποστήριξη και συμβουλές στους διεθνείς Πελάτες, διευκολύνοντας τις επιχειρηματικές διασυνοριακές τους δραστηριότητες.

Customer Advocacy (Συνήγορος Πελάτη):

Το customer advocacy ή διαφορετικά η φωνή των Πελατών εισάγεται από την Alpha Bank Κύπρου ως ένα πολύτιμο εργαλείο. Με την καλλιέργεια της υποστήριξης των πελατών η Τράπεζα δίνει φωνή και βήμα στους Πελάτες για την καλλιέργεια σχέσεων και την δημιουργία εμπιστοσύνης.

Αναβάθμιση της εξυπηρέτησης και της εμπειρίας του Πελάτη:

Η αναβάθμιση της εμπειρίας του Πελάτη, αποτελεί το επίκεντρο της συνολικής προσπάθειας που καταβάλλει τα τελευταία χρόνια η Alpha Bank Κύπρου σε όλο της το φάσμα, συμβαδίζοντας με τα δεδομένα της νέας εποχής και τις σύγχρονες απαιτήσεις που εστιάζουν σε ένα επαναπροσδιορισμένο ψηφιακό οικοσύστημα, πιο απλό, προσωποποιημένο και προσιτό από ποτέ.

Εστιάζοντας  στα Ψηφιακά κανάλια (Self-service and Mobile first), το Τηλεφωνικό Κέντρο/Κεντρική Υπηρεσία εξυπηρέτησης Πελατών και το Δίκτυο Καταστημάτων, η Alpha Bank Κύπρου επιδιώκει την πλήρη ικανοποίηση των Πελατών της στην αλυσίδα εξυπηρέτησης που βασίζεται τόσο στις σχέσεις εμπιστοσύνης που αναπτύσσονται με το Προσωπικό της Τράπεζας, όσο και στην αυτοματοποίηση και την εισαγωγή απλοποιημένων διαδικασιών. Σε ότι αφορά την παλέτα των προϊόντων που προσφέρει η Alpha Bank Κύπρου, ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί τόσο στο πεδίο των κατα­θέσεων, όσο και των χορηγήσεων.

Με ποσοστό που ξεπερνά το 70% του συνολικού όγκου συναλλαγών της Τράπεζας να διοδεύεται από τους Πελάτες μέσω των ψηφιακών της καναλιών, η Alpha Bank Κύπρου συνεχώς διευρύνει το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων και υπηρεσιών της, παρέχοντας καινοτόμες, ευέλικτες και ασφαλείς λύσεις. Έχοντας θέσει σε εφαρμογή ένα φιλόδοξο πρόγραμμα μέχρι το τέλος του 2025, η Τράπεζα σχεδιάζει να εισαγάγει 70+ νέες ψηφιακές υπηρεσίες και να αναπτύξει νέα ηλεκτρονικά σημεία επαφής για εξειδικευμένες ομάδες πελατών.

Επίκεντρο του ψηφιακού της μετασχηματισμού η πρωτοποριακή πλατφόρμα «Alpha 360», μέσω της οποία η Alpha Bank Κύπρου έχει δημιουργήσει ένα πλήρες ψηφιακό οικοσύστημα που επανακαθορίζει την τραπεζική εμπειρία, προσφέροντας  μια ολιστική, εξατομικευμένη και φιλική προς τον χρήστη εμπειρία σε διάφορες συσκευές, Mobile και Web.

Ταυτόχρονα, προβλέποντας τις εξελίξεις, η Alpha Bank Cyprus προετοιμάζεται για την προσθήκη και νέων υπηρεσιών ηλεκτρονικών πληρωμών, όπως άμεσες διατραπεζικές πληρωμές (instant payments), άμεσες μεταφορές μέσω κινητού τηλεφώνου σε λογαριασμούς και κάρτες εντός και εκτός Κύπρου, προγράμματα ανταμοιβής τύπου loyalty, υπηρεσίες διαχείρισης πορτοφολιού (Personal Financial Management), ψηφιακές υπογραφές κ.α.

Μέσω του Προγράμματος Επιβράβευσης Συνεπών Δανειοληπτών Στεγαστικών Δανείων της Τράπεζας, το οποίο τέθηκε σε εφαρμογή την 1η Αυγούστου 2023 και ολοκληρώθηκε την 31η Ιουλίου 2024, δανειολήπτες εξυπηρετούμενων στεγαστικών δανείων της Alpha Bank Cyprus, είχαν συνολικό όφελος που ξεπερνά τα €3 εκατομμύρια.

Συμφωνία Ομίλου – UniCredit:

Η στρατηγική συμφωνία που συνήψε ο Όμιλος Alpha Bank με την UniCredit προκαλεί αισιοδοξία για το μέλλον, όχι μόνο γιατί θα φέρει νέα προϊόντα προς διάθεση των Πελατών της Τράπεζας και πρόσβαση στις 13 αγορές που δραστηριοποιείται η UniCredit, αλλά και γιατί αυξάνει την εξωστρέφειά της. Μας δίνει παράλληλα τη δυνατότητα να αξιοποιήσουμε μια καινούρια τεχνογνωσία ευρωπαϊκής εμβέλειας. Τα δεδομένα αυτά, δημιουργούν μια νέα βάση στη σχέση μας με τους Πελάτες, ενώ παράλληλα ενισχύουν τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε λύση στα προβλήματά τους και μεγαλύτερη ευκολία στις συναλλαγές τους.