Marketing Week
Οι τάσεις που μετασχηματίζουν το CRM και την παροχή υπηρεσιών
Τα τελευταία χρόνια, η συνέργεια μεταξύ του cloud και του CRM έχει αναδιαμορφώσει σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις συνεργάζονται με τους πελάτες και παρέχουν υπηρεσίες.
Οι τάσεις που μετασχηματίζουν το CRM και την παροχή υπηρεσιών

Καθώς το CRM μετασχηματίζεται, έχει σημασία να παρατηρήσουμε το εξελισσόμενο τοπίο παροχής υπηρεσιών και τις μελλοντικές τάσεις που το διαμορφώνουν.

ΑΙ και μηχανική μάθηση στο CRM

Η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση μεταμορφώνουν τις λύσεις CRM. Αυτές οι τεχνολογίες επιτρέπουν τη βαθιά ανάλυση δεδομένων πελατών, βοηθώντας τους οργανισμούς να αποκαλύψουν μοτίβα και να λάβουν αποφάσεις βάσει δεδομένων. Η προγνωστική ανάλυση, για παράδειγμα, μπορεί να προβλέψει τη συμπεριφορά των πελατών, επιτρέποντας στις εταιρείες να υιοθετήσουν προληπτικές στρατηγικές. Τα chatbots με ΑΙ βελτιώνουν επίσης τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες, παρέχοντας υποστήριξη 24/7. Αυτά τα συστήματα ΑΙ μαθαίνουν από προηγούμενες αλληλεπιδράσεις, βελτιώνοντας τις απαντήσεις και μειώνοντας τους χρόνους αναμονής. Επιπλέον, το ΑΙ μπορεί να βοηθήσει στο lead scoring, επιτρέποντας στις ομάδες πωλήσεων να ιεραρχούν αποτελεσματικότερα τα leads και να κλείνουν συμφωνίες γρηγορότερα.

Εξατομίκευση στο CRM

Οι εξατομικευμένες λύσεις CRM, όπως αυτές που προσφέρει η SOFTONE γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς, καθώς οι πελάτες απαιτούν εξατομικευμένες εμπειρίες. Συλλέγοντας και αναλύοντας δεδομένα πελατών, οι πλατφόρμες CRM που βασίζονται στο cloud επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να τμηματοποιούν το κοινό και να προσαρμόζουν τις αλληλεπιδράσεις ανάλογα. Η εξατομίκευση ενισχύει την αφοσίωση και οδηγεί στη διατήρηση των πελατών, παρέχοντας σχετικό περιεχόμενο και προσφορές με βάση τις ατομικές προτιμήσεις.

Το Omnichannel engagement αποτελεί τυπική προσέγγιση στην εξατομίκευση, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να συνδεθούν με τους πελάτες σε διάφορες πλατφόρμες απρόσκοπτα. Αυτή η συνεπής επικοινωνία ενισχύει την ταυτότητα του brand και δημιουργεί ισχυρότερο συναισθηματικό δεσμό με το κοινό.

Ασφάλεια δεδομένων και συμμόρφωση

Η ασφάλεια των δεδομένων αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα για τα συστήματα CRM που βασίζονται στο cloud. Καθώς αυτές οι πλατφόρμες διαχειρίζονται τεράστιες ποσότητες ευαίσθητων δεδομένων, οι πάροχοι CRM ενσωματώνουν ισχυρά χαρακτηριστικά ασφαλείας, όπως η κρυπτογράφηση και η ανίχνευση απειλών με ΑΙ. Η συμμόρφωση με παγκόσμιους κανονισμούς, όπως ο GDPR και ο CCPA, καθίσταται επίσης κρίσιμο ζήτημα για τις λύσεις CRM, διασφαλίζοντας ότι οι επιχειρήσεις χειρίζονται τα δεδομένα των πελατών με ασφάλεια. Οι οργανισμοί πρέπει να θέτουν ως προτεραιότητα την ασφάλεια των δεδομένων και τη συμμόρφωση για να διατηρήσουν την εμπιστοσύνη των πελατών και να μετριάσουν τους κινδύνους που σχετίζονται με παραβιάσεις δεδομένων.

Mobile-First πλατφόρμες CRM

Η άνοδος του κινητού εργατικού δυναμικού έχει οδηγήσει στη ζήτηση για mobile-first CRM πλατφόρμες. Το cloud computing επιτρέπει την πρόσβαση στο CRM από όλες τις συσκευές, επιτρέποντας στους εργαζόμενους να παραμένουν συνδεδεμένοι και παραγωγικοί. Χαρακτηριστικά όπως η συνεργασία σε πραγματικό χρόνο, οι ειδοποιήσεις push και οι φωνητικά ενεργοποιούμενες εντολές έχουν γίνει αναπόσπαστο μέρος των λύσεων CRM για κινητά. Οι mobile-first CRM πλατφόρμες δίνουν τη δυνατότητα στις ομάδες να συνεργάζονται με τους πελάτες αποτελεσματικά, ανεξαρτήτως τοποθεσίας, εξασφαλίζοντας απρόσκοπτες και ευέλικτες αλληλεπιδράσεις.