Η Kraft Heinz μετριάζει τις ετήσιες προβλέψεις της για τις πωλήσεις και τα κέρδη, καθώς οι επαναλαμβανόμενες αυξήσεις τιμών πλήττουν τη ζήτηση για επώνυμα προϊόντα του γίγαντα συσκευασμένων τροφίμων, όπως τα κιτ γευμάτων Lunchables.
Chobani: Πώς έγινε ζάμπλουτος ο Τούρκος Χαμντί Ουλουκάγια – Το τρικ με το γιαούρτι και η είσοδος στον καφέ
Η μετοχή της εταιρείας υποχώρησε περισσότερο από 3% στις αρχές της διαπραγμάτευσης, καθώς σημείωσε επίσης μεγαλύτερη από την αναμενόμενη πτώση εσόδων για το τρίτο τρίμηνο.
«Η απότομη πτώση σε μερικά brands περιορίζει τα συνολικά αποτελέσματα. Ειδικότερα, τα Lunchables σημείωσαν τη μεγαλύτερη επιβράδυνση στις πωλήσεις και η Kraft Heinz μπορεί να χρειαστεί να επιταχύνει τις επενδύσεις για να ανατρέψει αυτήν την κατάσταση», δήλωσε ο αναλυτής της CFRA Research Arun Sundaram.
Στελέχη της εταιρείας δήλωσαν ότι η αρνητική δημοσιότητα γύρω από τα Lunchables φαίνεται να διαρκεί περισσότερο. Νωρίτερα τον Απρίλιο, ένα παρατηρητήριο καταναλωτών προειδοποίησε ότι παιδικά γεύματα που παρασκευάζει το εν λόγω brand της πολευθνικής συσκευασμένων τροφίμων περιείχε υπερβολικές δόσεις σε μόλυβδο και νάτριο.
Η Kraft Heinz αναμένει βραδύτερη ανάκαμψη για το brand αυτό λόγω ενός προβλήματος προμηθευτή που οδήγησε σε τριμηνιαία πτώση 15% στις πωλήσεις στους καταναλωτές από τους λιανοπωλητές.
Στροφή της Kraft Heinz σε προσφορές
Μετά τις αυξήσεις των τιμών τα τελευταία χρόνια, η Kraft Heinz έχει στραφεί σε προσφορές, καθώς οι καταναλωτές που αναζητούν αξία μειώνουν τις δαπάνες για συσκευασμένα τρόφιμα όπως το Capri Sun και το Mac & Cheese.
Οι συνολικοί όγκοι της εταιρείας μειώθηκαν κατά 3,4 ποσοστιαίες μονάδες, με τις τιμές να αυξάνονται κατά 1,2 ποσοστιαίες μονάδες το τρίμηνο.
Οι πελάτες έχουν στραφεί σε φθηνότερες εναλλακτικές λύσεις ιδιωτικής ετικέτας, ωθώντας τους κατασκευαστές συσκευασμένων τροφίμων όπως η Kraft Heinz να μειώσουν τις τιμές στις ΗΠΑ σε ορισμένα είδη όπως σάλτσες και μαγιονέζα.
Η εταιρεία προέβλεψε ότι οι ετήσιες οργανικές καθαρές πωλήσεις θα είναι στο χαμηλό άκρο του προηγούμενου εύρους της σταθερής έως 2% από πέρυσι, ενώ το προσαρμοσμένο κέρδος ανά μετοχή αναμένεται τώρα να βρίσκεται στο χαμηλότερο άκρο του προηγούμενου εύρους από 3,01 $ έως 3,07 $.
Οι καθαρές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 2,8% στα 6,38 δισεκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με εκτιμήσεις για 6,42 δισεκατομμύρια δολάρια.