Στο υψηλότερο άκρο της πρόβλεψης των οργανικών πωλήσεων στοχεύει να φτάσει η Coca Cola για το 2024, καθώς η αυξανόμενη ζήτηση για αναψυκτικά και χυμούς σε υψηλότερες τιμές στις ΗΠΑ την βοήθησε να σημειώσει αποτελέσματα-έκπληξη όσον αφορά τις πωλήσεις στο τρίτο τρίμηνο.
Οι μετοχές του παραγωγού των Sprite και Fanta, ωστόσο, υποχώρησαν 2% καθώς ο CEO James Quincey επισήμανε την πτώση του όγκου πωλήσεων στην Κίνα και τη Μέση Ανατολή.
Η ζήτηση στην Κίνα έχει πληγεί από την αργή οικονομική ανάκαμψη μετά την πανδημία που προκλήθηκε σε μεγάλο βαθμό από την παρατεταμένη ύφεση στην αγορά ακινήτων, ενώ η σύγκρουση στη Μέση Ανατολή έχει επηρεάσει την προσφορά στην περιοχή.
Ωστόσο, τα έσοδα από τη Βόρεια Αμερική αυξήθηκαν κατά 12%, καθώς οι προσπάθειες της εταιρείας να προσφέρει συσκευασίες σε μικρά κουτάκια 340 ml προκειμένου να προσελκύσει πελάτες με περιορισμένους προϋπολογισμούς στις ΗΠΑ, έδωσαν ώθηση στη ζήτηση.
«Η Coca-Cola έχει κάνει αρκετές δυναμικές ενέργειες για να πείσει τους καταναλωτές να συνεχίσουν να επιλέγουν τα προϊόντα της», δήλωσε ο Danni Hewson, επικεφαλής οικονομικής ανάλυσης στην AJ Bell. «Η ομάδα έχει διπλασιάσει την παράδοση του σωστού προϊόντος στα σωστά μέρη στους σωστούς ανθρώπους».
Coca Cola: Αύξηση οργανικών πωλήσεων 10%
Η εταιρεία αναψυκτικών αναμένει ότι οι ετήσιες οργανικές πωλήσεις προϊόντων της θα αυξηθούν περίπου 10% σε σύγκριση με προηγούμενη εκτίμηση που προέβλεπε αύξηση 9% έως 10%. Η μέση τιμή πώλησης αυξήθηκε κατά 10%, ενώ ο όγκος των κιβωτίων μειώθηκε κατά 1%.
Τα έσοδα της Coca-Cola στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική μειώθηκαν κατά 7% και στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού μειώθηκαν κατά 4%. Ο Διευθύνων Σύμβουλος Ramon Laguarta της ανταγωνιστικής PepsiCo, νωρίτερα αυτό το μήνα, είχε δηλώσει ότι οι αυξήσεις των τιμών και το κόστος δανεισμού πλήττουν τους προϋπολογισμούς των καταναλωτών. Αλλά και η εταιρεία Frito-Lay που παράγει σνακ μείωσε τις ετήσιες προβλέψεις πωλήσεών της αφού κατέγραψε τριμηνιαία έσοδα κάτω από τις προσδοκίες.