Πρόκειται για την πρώτη real estate καμπάνια στην Κύπρο με βίντεο αυτού του είδους.
Τα βίντεο δημιουργήθηκαν για την υποστήριξη της καμπάνιας Find Your Fit που αφορά τη νέα, διαδραστική online πλατφόρμα της BBF, η οποία βοηθά τους υποψήφιους αγοραστές να επιλέξουν το ακίνητο που τους ταιριάζει με τη βοήθεια αναλυτικών κατόψεων, τρισδιάστατων απεικονίσεων και επιλεγμένων προτάσεων βάσει της εμπειρίας υφιστάμενων πελατών με παρόμοιο προφίλ. Η προβολή τους έχει ήδη ξεκινήσει στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας, με απεύθυνση σε πελάτες από την Κύπρο και άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Η Marketing Director της BBF, Ολίβια Σεμιόνοβα-Τιάν-Σανσκάια, επισημαίνει ότι η επιλογή της δημιουργίας βίντεο με Τεχνητή Νοημοσύνη εντάσσεται απόλυτα στο πρωτοποριακό πνεύμα της εταιρείας:
«Η αξιοποίηση της τεχνολογικής εξέλιξης για την προώθηση της καινοτομίας αποτελεί διαχρονική δέσμευση για εμάς στη BBF. Αυτό ισχύει και για την Τεχνητή Νοημοσύνη. Πιστεύουμε ότι έχει τεράστιο ρόλο να διαδραματίσει στον κλάδο της ανάπτυξης ακινήτων, ο οποίος λειτουργεί πιο παραδοσιακά και υιοθετεί τις νέες τεχνολογίες με αργότερους ρυθμούς σε σχέση με άλλους κλάδους. Τα εργαλεία που υπάρχουν πλέον στη διάθεσή μας μάς επιτρέπουν να βγούμε έξω από την πεπατημένη και να εξατομικεύσουμε το περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας όπως ποτέ άλλοτε. Αυτό θα ήταν δύσκολο να επιτευχθεί χωρίς την Τεχνητή Νοημοσύνη».
Η BBF ήδη χρησιμοποιεί εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης σε πολλούς τομείς των δραστηριοτήτων της, συμπεριλαμβανομένου του μάρκετινγκ και της εξυπηρέτησης πελατών. Μεταξύ άλλων, διαθέτει πιλοτικά AI chatbots και ψηφιακούς βοηθούς που απαντούν σε ερωτήσεις δυνητικών αγοραστών, πραγματοποιούν εικονικές περιηγήσεις στα ακίνητα της BBF και διαμορφώνουν εξατομικευμένες προτάσεις με βάση τις απαντήσεις των πελατών. Τον επόμενο μήνα θα ξεκινήσει και μια πιλοτική εφαρμογή φωνητικού βοηθού (voice bot).
Τα διαφημιστικά βίντεο απεικονίζουν ανθρώπους – φτιαγμένους από το μηδέν με Τεχνητή Νοημοσύνη – σε αληθινά σενάρια της καθημερινής ζωής. Η ομάδα που είχε την ευθύνη της παραγωγής χρησιμοποίησε έναν συνδυασμό εργαλείων, όπως το Midjourney και το Runway Gen-3 Alpha, για να δημιουργήσει και να «ζωντανέψει» τους χαρακτήρες. Μέσα από εκατοντάδες δοκιμές και βελτιώσεις, η ομάδα κατάφερε να χτίσει ένα ποικιλόμορφο και αντιπροσωπευτικό σύνολο χαρακτήρων με εξαιρετικά αληθοφανείς κινήσεις και έκφραση, που ανταποκρίνεται απόλυτα στο ιδιαίτερο κοινό της BBF.
Η εταιρεία δημοσίευσε επίσης ένα «making-of βίντεο» για να περιγράψει τη δημιουργική διαδικασία καθώς και να αναδείξει τη σημασία της Τεχνητής Νοημοσύνης για τη BBF και για το μάρκετινγκ ακινήτων γενικότερα.
Δείτε τo making-of βίντεο εδώ.
H BBF, γνωστή για την ηγετική παρουσία της στον τομέα της ανάπτυξης οικιστικών και εμπορικών ακινήτων, έχει την έδρα της στη Λεμεσό και γραφεία στη Λάρνακα, την Πάφο, τη Λευκωσία και την Αθήνα.
Η ονομασία BBF σημαίνει Build. Better. Future. και αντανακλά τη δέσμευση της εταιρείας να οικοδομήσει ένα προσιτό περιβάλλον διαβίωσης που βελτιώνει την ποιότητα ζωής για όσους επιλέγουν ένα ακίνητο της BBF για την κατοικία τους, τον επαγγελματικό τους χώρο, ή για επενδυτικούς σκοπούς.
Η BBF διαθέτει περισσότερα από 15 χρόνια εξειδίκευσης και ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο που μέχρι σήμερα αριθμεί πάνω από 150 αναπτυξιακά έργα – από πολυτελείς κατοικίες μέχρι πρωτοποριακούς χώρους γραφείων – στην Κύπρο και την Ελλάδα. Σε αυτό περιλαμβάνονται τα εμβληματικά bbf: sky tower, bbf: marco polo, bbf: eden roc, καθώς και το τρέχον έργο της ανακαίνισης του ιστορικού διατηρητέου ξενοδοχείου Βερεγγάρια στην περιοχή του Προδρόμου.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το bbf.com.