Business Tech
Η Apple θα μπορούσε να μπει στην αγορά των έξυπνων δαχτυλιδιών έως το 2026
Η Apple θα μπορούσε να μπει στην αγορά των έξυπνων δαχτυλιδιών έως το 2026

H Apple θα μπορούσε να κυκλοφορήσει ένα smart ring, ένα συνδεδεμένο δαχτυλίδι, που θα σταθεί απέναντι στο αντίστοιχο προϊόν της ανταγωνίστριας Samsung. Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών CSS Insight αυτό θα μπορούσε να συμβεί μέχρι το 2026, προσθέτοντας την μελλοντική εστίαση του αμερικανικού τεχνολογικού γίγαντα στην υγεία.

«Ο κλάδος της υγείας έχει γίνει θεμελιώδης πυλώνας για την Apple. Στην πραγματικότητα, θα έφτανα στο σημείο να πω, στο σημείο που αν ο Τιμ Κουκ μελλοντικά αποφασίσει να παραιτηθεί από την εταιρεία και αποσύρεται… Θα ήθελα να πιστεύω ότι μια από τις σημαντικότερες κληρονομιές του στην Apple θα ήταν γύρω από την προσωπική υγεία», δήλωσε ο Μπεν Γουντ, επικεφαλής αναλυτής της CCS Insight, στο podcast Beyond the Valley του CNBC.

«Δεδομένου του πόσο βαθιά και προσωπικά έχει επενδύσει ο Τιμ Κουκ στην υγεία, νομίζω ότι ένα δαχτυλίδι είναι μια πολύ εύκολη επέκταση για την Apple», είπε, αναφερόμενος στον CEO της Apple.

Η αναφορά στην Apple είναι μέρος της ετήσιας έκθεσης προβλέψεων της CCS Insight και αν γινόταν πραγματικότητα, θα αποτελούσε το πρώτο νέο προϊόν για την Apple από την κυκλοφορία του σετ μικτής πραγματικότητας Apple Vision Pro. Ο Γουντ της CSS Insight τόνισε την εστίαση της Apple στην υγεία με προϊόντα όπως το Apple Watch με όλους τους αισθητήρες της μέχρι τα πιο πρόσφατα ακουστικά AirPods Pro 2 που μπορούν να μετατραπούν σε ακουστικά βαρηκοΐας. Παρόμοια με τα έξυπνα ρολόγια, ένα έξυπνο δαχτυλίδι θα διαθέτει ενσωματωμένους διάφορους αισθητήρες για την παρακολούθηση μετρήσεων υγείας όπως ο καρδιακός ρυθμός.

H Samsung στον κόσμο των… δαχτυλιδιών

Στη συγκεκριμένη αγορά πρωτοπόρος θεωρείται η εταιρεία Oura, αλλά στις αρχές του χρόνου η Samsung προχώρησε στην παρουσίαση του δικού της Galaxy Ring, φέρνοντας το συγκεκριμένο είδος προϊόντος σε ευρύτερο κοινό.

Το Samsung Galaxy Ring κοστίζει 399 δολάρια και προσθέτει στο χαρτοφυλάκιο προϊόντων του νοτιοκορεατικού τεχνολογικού γίγαντα, που διαθέτει από smartphone έως smartwatches, καθώς φαίνεται να κρατά τους χρήστες «κλειδωμένους» στον κόσμο των συσκευών του.

Η αμερικανική εταιρεία εφαρμόζει παρόμοια στρατηγική με τη σειρά προϊόντων της που προσπαθεί να κρατήσει τους ήδη πιστούς πελάτες της στο οικοσύστημά της. Ένα δαχτυλίδι θα προσθέσει ένα ακόμα προϊόν σε αυτό το χαρτοφυλάκιο, είπε χαρακτηριστικά ο Γουντ.

Σε αντίθεση με άλλα είδη ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης, τα έξυπνα δαχτυλίδια είναι πολύπλοκα από την άποψη της λιανικής πώλησης, επειδή οι άνθρωποι έχουν δάχτυλα διαφορετικού μεγέθους. Η Samsung διαθέτει διάφορα μεγέθη και χρώματα δαχτυλιδιών και οι χρήστες λαμβάνουν ένα κιτ μεγέθους δείγματος πριν αγοράσουν ένα δαχτυλίδι.

Η ιδαιτερότητα της Apple

Η Apple διαφέρει από τη Samsung στο ότι έχει ένα μεγάλο και κομψό φυσικό αποτύπωμα λιανικής που θα βοηθούσε κάθε προσπάθεια πώλησης ενός προϊόντος δαχτυλιδιού στους πελάτες, σύμφωνα με τον Γουντ. «Πιστεύω επίσης ότι το αποτύπωμά τους στο λιανικό εμπόριο ταιριάζει ιδανικά σε αυτό, καθώς τα δαχτυλίδια είναι πολύπλοκα προϊόντα για να βγουν στην αγορά», δήλωσε  ο Γουντ στο CNBC.

Τα δαχτυλίδια είναι επίσης αντικείμενα μόδας. Ο Γουντ ανέφερε είπε ότι τα προϊόντα της εξακολουθούν να ασκούν γοητεία στην αγορά. «Η Apple είναι ένα ιδιαίτερο brand με τους χρήστες των προϊόντων της να είναι περήφανοι που τα έχουν. Και νομίζω ότι ένα όμορφα σχεδιασμένο δαχτυλίδι από την Apple θα μπορούσε να είναι ένα από αυτά τα πράγματα που είναι σχεδόν ένα είδος συμβόλου», κατέληξε ο Γουντ.