Retail
Τη Μπιγιονσέ «επιστρατεύει» η Levi Strauss για να αυξήσεις τις πωλήσεις
Παρουσίασε επίσημα το πρώτο μέρος μιας νέας διαφημιστικής καμπάνιας με την εμβληματική ποπ σταρ
Τη Μπιγιονσέ «επιστρατεύει» η Levi Strauss για να αυξήσεις τις πωλήσεις

Την Μπιγιονσέ «επιστρατεύει» η Levi Strauss για να ανεβάσει τις πωλήσεις της στη γυναικεία σειρά ρούχων, καθώς πρόσφατα ανακοίνωσε ότι θα χρειαστεί να μεταθέσει τον υφιστάμενο στόχο για έσοδα 9 έως 10 δισ. δολαρίων μέχρι το 2027, καθώς το υψηλότερο κόστος διαβίωσης άσκησε πίεση στους δυτικούς καταναλωτές, ενώ  προχωρά με εκατοντάδες περισσότερα ανοίγματα καταστημάτων και ένα σχέδιο για την αύξηση της απήχησης της μάρκας στις γυναίκες.

Η καλιφορνέζικη εταιρεία παραγωγής τζιν ανακοίνωσε ετήσια έσοδα 6,2 δισ. δολάρια για το έτος έως τις 26 Νοεμβρίου 2023, ενώ τα καθαρά κέρδη μειώθηκαν στα 250 εκατ. δολάρια, από 569 εκατ. δολάρια το προηγούμενο έτος. Όπως είπε, μιλώντας στο CNBC, η  νέα διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας, Μισέλ Γκας, «η Levi’s έχει απευθυνθεί στις γυναίκες εδώ και αρκετό καιρό. Θεωρούμε ότι αυτό αυξάνεται τουλάχιστον κατά 50% στο σύνολο [των πωλήσεων] της επιχείρησής μας και θα διπλασιαστεί με την πάροδο του χρόνου». Αναφερόμενη στη συνεργασία με τη Μπιγιονσέ είπε: «Τώρα φέρνουμε τη Μπιγιονσέ στο οικοσύστημα. Ξέρετε, πιστεύουμε ότι είμαστε έτοιμοι μακροπρόθεσμα, πολύ, πολύ καλά».

Η Levi’s παρουσίασε επίσημα το πρώτο μέρος μιας νέας διαφημιστικής καμπάνιας με την εμβληματική ποπ σταρ τη Δευτέρα. Η συνεργασία έρχεται αφότου η Μπιγιονσέ κυκλοφόρησε το νέο της άλμπουμ, “Cowboy Carter”, την άνοιξη, το οποίο περιέχει ένα κομμάτι με τίτλο “LEVII’S JEANS”. Η Levi’s έχει δουλέψει με την τραγουδίστρια ξανά στο παρελθόν, από τις αρχές της δεκαετίας του 2000. Ενώ η Γκας επεσήμανε ότι οι γυναίκες είναι ένα «φωτεινό σημείο» στην επιχείρηση, εξήγησε επίσης μερικά από τα προβλήματα που αντιμετώπισε η εταιρεία το τελευταίο τρίμηνο.

Η Levi’s δημοσίευσε κέρδη μετά το κλείσιμο την Τετάρτη, διαψεύδοντας τις προσδοκίες της Wall Street για έσοδα και περιορίζοντας την καθοδήγηση των εσόδων της. Η μετοχή υποχώρησε περισσότερο από 9% στις εκτεταμένες συναλλαγές.

Περιέγραψε προβλήματα με τις επιχειρήσεις της εταιρείας στην Κίνα, στο Μεξικό και με το εμπορικό σήμα της Dockers. Είπε ότι η Levi’s αντιμετώπισε ορισμένα από τα «δικά της εκτελεστικά ζητήματα» στις δύο χώρες, αλλά ότι τα αντιμετωπίζει.

Οι δυσκολίες στην Κίνα επιδεινώθηκαν από το μακροοικονομικό περιβάλλον στην οικονομία, πρόσθεσε. Ισχυρίστηκε ότι η χονδρική πώληση, ένα μεγάλο μέρος της επιχείρησης της Levi’s στο Μεξικό, ήταν εκτός λειτουργίας επειδή ένας από τους «βασικούς πελάτες» της εταιρείας επηρεάστηκε από κυβερνοεπίθεση. Η Γκας είπε επίσης ότι η επωνυμία Dockers έχει «υποεπιδόσεις για κάποιο χρονικό διάστημα» και η Levi’s σκοπεύει να πουλήσει την επιχείρηση. «Περιμένουμε διαδοχική βελτίωση στο τέταρτο τρίμηνο, με μεσαία μονοψήφια επίπεδα και συνεχίζοντας έτσι μέχρι το ’25», πρόσθεσε.