Η καμπάνια, μέσα από τον φακό του Gordon von Steiner, παρουσιάζει τις MINJI, HANNI, DANIELLE, HAERIN και HYEIN με τη νέα συλλογή denim και τα απαραίτητα κομμάτια του brand για το φθινόπωρο.
Η καμπάνια αποπνέει ζωντάνια και cool διάθεση, με το K-pop group να εντυπωσιάζει τόσο ως σύνολο όσο και ξεχωριστά. Η έμφυτη αυτοπεποίθησή τους αναδεικνύεται στο βίντεο της καμπάνιας καθώς κινούνται με παιχνιδιάρικη ενέργεια στους ρυθμούς του "It Girl" των Kah-Lo, Karma Fields & Associanu. Οι εικόνες αποτυπώνουν τη φυσική τους γοητεία και τις ξεχωριστές τους προσωπικότητες, μέσα από την κομψή απλότητα των νέων jeans, t-shirts και outerwear της Calvin Klein.
«Είμαστε τόσο ενθουσιασμένες που πρωταγωνιστούμε στην καμπάνια της Calvin Klein,» δήλωσαν οι NewJeans. «Η συνεργασία μας με ένα brand που ενσαρκώνει την αυτοπεποίθηση ήρθε αυθόρμητα και μας δόθηκε η ευκαιρία να αναδείξουμε τις προσωπικότητές μας, ενώ διασκεδάζαμε φορώντας τα τελευταία seasonal styles.»
Το styling της καμπάνιας είναι εμπνευσμένο από τα denim κομμάτια της συλλογής Calvin Klein Fall 2024, με barrel, wide και straight leg γραμμές που αποπνέουν το ανέμελο πνεύμα των ‘90s. Τα φετινά jeans συνδυάζονται με τα εμβληματικά Calvin Klein monogram t-shirts, τα οποία είναι διαθέσιμα σε cropped και boxy style, ενώ ολοκληρώνονται με νέα outerwear κομμάτια για ένα μοντέρνο look. Τα puffer jackets, bomber jackets, classic denim truckers και blazers συνθέτουν ένα σύγχρονο, διασκεδαστικό και τολμηρό style.
Η καμπάνια, όπως και η συλλογή Fall 2024 είναι ήδη διαθέσιμη στο calvinklein.com.
Campaign Credits:
Σκηνοθεσία και Φωτογραφία: Gordon von Steiner
Editorial Credits:
Calvin Klein
Social Media: @calvinklein
Σχετικά με τη SARKK ΑΒΕΕ:
Η SARKK ιδρύθηκε το 1998 με στόχο την αποκλειστική διανομή της Tommy Hilfiger στην Ελλάδα, την Κύπρο, τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, την Αλβανία, τη Βόρεια Μακεδονία και τη Μολδαβία. Από την 1η Ιουλίου 2019 ανέλαβε αποκλειστικός διανομέας και για το brand Calvin Klein στην Ελλάδα, την Κύπρο, τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, την Αλβανία και τη Βόρεια Μακεδονία.
Η στρατηγική ανάπτυξής της είναι βασισμένη στην omni-channel προσέγγιση. Τα προϊόντα και των δυο brand διατίθενται μέσω φυσικών καταστημάτων, συνεργασιών Shop-In-Shop, Οutlet καταστημάτων, ενός μεγάλου δικτύου πελατών χονδρικής, καθώς και μέσω των tommy.com και calvinklein.cy
Η SARKK έχοντας πάντα ως στόχο την υγιή ανάπτυξη και με γνώμονα την εταιρική κοινωνική ευθύνη, με σταθερά και σίγουρα βήματα αποτελεί μία από τις πιο υγιείς εταιρίες του κλάδου, που εξαπλώνεται κερδίζοντας ακόμα και τους πιο απαιτητικούς καταναλωτές.
Σχετικά με την Calvin Klein:
Η Calvin Klein αποτελεί συνώνυμο του σύγχρονου μινιμαλισμού και του self-expression χωρίς αναστολές. Με στόχο να εμπνεύσει και να εκφράσει προοδευτικά ιδανικά, ιδρύθηκε το 1968 και ακόμα και σήμερα αφυπνίζει τις αισθήσεις του κοινού και απελευθερώνει τη φαντασία του. Με το αμερικάνικο DNΑ να είναι εμφανές στη σαγηνευτική αισθητική του brand, η Calvin Klein πρωτοπορεί με τις τoλμηρές της καμπάνιες, αγκαλιάζοντας το διαφορετικό. Inclusive και diverse, αποτελεί μία από τις πρώτες εταιρίες που στήριξαν την LGBTQI+ κοινότητα, ενώ συνεχίζει να προωθεί πρότυπα φυσικής ομορφιάς, όπως αυτά γνώρισαν την απόλυτη δόξα στα 90s.
Το χαρτοφυλάκιο του brand περιλαμβάνει τις συλλογές Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear και Calvin Klein Performance