Marketing Week
Η Calvin Klein παρουσιάζει τη νέα καμπάνια της γυναικείας συλλογής με κεντρικό πρόσωπο την Kendall Jenner
Η Calvin Klein παρουσιάζει σήμερα τη νέα καμπάνια για το Φθινόπωρο 2024, με πρωταγωνίστρια το supermodel Kendall Jenner, φορώντας τη νέα συλλογή γυναικείων ενδυμάτων του brand.
Η Calvin Klein παρουσιάζει τη νέα καμπάνια της γυναικείας συλλογής με κεντρικό πρόσωπο την Kendall Jenner

Σε σκηνοθεσία και φωτογράφηση του Mert Alas, η καμπάνια μας δείχνει την Kendall με έναν αέρα ανανέωσης σε μια χαλαρή ημέρα, φορώντας Calvin Klein, συμπεριλαμβανομένων των αναβαθμισμένων essentials της νέας σειράς Calvin Klein Studio. Η Kendall ντυμένη με ρούχα εμπνευσμένα από την πόλη καθώς περπατά στην παραλία: δερμάτινα και δαντελωτά outerwear ως ένα ολοκληρωμένο look και εσώρουχα συνδυασμένα με tailored κομμάτια.

«Είμαι μέλος της οικογένειας Calvin Klein εδώ και σχεδόν μια δεκαετία, αλλά πάντα ενθουσιάζομαι όταν συνεργάζομαι με την ομάδα για κάθε καμπάνια», δήλωσε η Kendall. «Αυτή τη φορά φόρεσα μερικά από τα πιο εμβληματικά κομμάτια του Calvin, όπως το slip dress και το παλτό, έτσι μπόρεσα να αποδώσω αυτόν τον κλασικό αισθησιασμό για την οποία είναι γνωστό το brand».

Η γυναικεία συλλογή Φθινόπωρο 2024 της Calvin Klein έχει σχεδιαστεί για στυλ από το πρωί μέχρι το βράδυ, με φρέσκους χρωματικούς συνδυασμούς, μεταβατικά layers και νέες προσεγγίσεις στον μινιμαλισμό. Μέσα από τη δυναμική ρευστότητα των νέων μαλακών tailored κομματιών και τα εμβληματικά slip dresses του brand, αναβιώνει η ‘90s αισθητική. Η σεζόν εισάγει επίσης το Calvin Klein Studio, μια αναβαθμισμένη έκφραση των essentials του brand, κατασκευασμένα με premium υλικά, προσεγμένο tailoring και μοντέρνες σιλουέτες. Αυτά τα κομμάτια αναδεικνύονται μέσα από πολυτελή υλικά και κομψές σχεδιαστικές λεπτομέρειες, δίνοντας μια νέα διάσταση στα μινιμαλιστικά staples.

Η καμπάνια της Calvin Klein για το Φθινόπωρο 2024 θα συνεχίσει να αναδεικνύεται καθ' όλη τη διάρκεια της σεζόν, ακολουθώντας τα εμβληματικά ταλέντα του brand σε στιγμές τους μέσα στην ημέρα - από το πρωί μέχρι το ηλιοβασίλεμα - προσδίδοντας νέα πνοή στο brand και στα διαχρονικά κομμάτια της Calvin Klein.

Campaign Credits:

Directed and photographed by Mert Alas

Styled by Emmanuelle Alt

Editorial Credits:

Calvin Klein

Social: @calvinklein

Σχετικά με τη SARKK ΑΒΕΕ:

Η SARKK ιδρύθηκε το 1998 με στόχο την αποκλειστική διανομή της Tommy Hilfiger στην Ελλάδα, την Κύπρο, τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, την Αλβανία, τη Βόρεια Μακεδονία και τη Μολδαβία. Από την 1η Ιουλίου 2019 ανέλαβε αποκλειστικός διανομέας και για το brand Calvin Klein στην Ελλάδα, την Κύπρο, τη Ρουμανία, τη Βουλγαρία, την Αλβανία και τη Βόρεια Μακεδονία.

Η στρατηγική ανάπτυξής της είναι βασισμένη στην omni-channel προσέγγιση. Τα προϊόντα και των δυο brand διατίθενται μέσω φυσικών καταστημάτων, συνεργασιών Shop-In-Shop, Οutlet καταστημάτων, ενός μεγάλου δικτύου πελατών χονδρικής, καθώς και μέσω των tommy.com και calvinklein.cy

Η SARKK έχοντας πάντα ως στόχο την υγιή ανάπτυξη και με γνώμονα την εταιρική κοινωνική ευθύνη, με σταθερά και σίγουρα βήματα αποτελεί μία από τις πιο υγιείς εταιρίες του κλάδου, που εξαπλώνεται κερδίζοντας ακόμα και τους πιο απαιτητικούς καταναλωτές.

Σχετικά με την Calvin Klein:

Η Calvin Klein αποτελεί συνώνυμο του σύγχρονου μινιμαλισμού και του self-expression χωρίς αναστολές. Με στόχο να εμπνεύσει και να εκφράσει προοδευτικά ιδανικά, ιδρύθηκε το 1968 και ακόμα και σήμερα αφυπνίζει τις αισθήσεις του κοινού και απελευθερώνει τη φαντασία του. Με το αμερικάνικο DNΑ να είναι εμφανές στη σαγηνευτική αισθητική του brand, η Calvin Klein πρωτοπορεί με τις τoλμηρές της καμπάνιες, αγκαλιάζοντας το διαφορετικό. Inclusive και diverse, αποτελεί μία από τις πρώτες εταιρίες που στήριξαν την LGBTQI+ κοινότητα, ενώ συνεχίζει να προωθεί πρότυπα φυσικής ομορφιάς, όπως αυτά γνώρισαν την απόλυτη δόξα στα 90s.
Το χαρτοφυλάκιο του
brand περιλαμβάνει τις συλλογές Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear και Calvin Klein Performance