Οι εταιρείες σε όλο τον κόσμο εξακολουθούν να ανακαλύπτουν συνεχώς νέους τρόπους να ενσωματώνουν την τεχνητή νοημοσύνη στα επιχειρηματικά τους μοντέλα.
Για ορισμένες βιομηχανίες, όπως η μουσική και τα κόμικς, η έκρηξη της τεχνητής νοημοσύνης αποτελεί ήδη απειλή για τις επιχειρήσεις, κυρίως λόγω θεμάτων παραβίασης πνευματικών δικαιωμάτων. Υπάρχει όμως ένας τομέας όπου τα οφέλη από την έκρηξη της τεχνητής νοημοσύνης φαίνονται ξεκάθαρα: τα βιντεοπαιχνίδια.
Η τεχνητή νοημοσύνη έχει παίξει ρόλο στη βιομηχανία του gaming πολύ πριν από τη φρενίτιδα των τελευταίων ετών. Στις αρχές του 2020, η τεχνολογία της Sony είχε ήδη χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία ενός μοντέλου AI που μπορούσε να νικήσει τους καλύτερους οδηγούς στον κόσμο στο παιχνίδι Gran Turismo του PlayStation.
Αλλά η τεχνητή νοημοσύνη που προστίθεται σήμερα στους τελευταίους τίτλους βιντεοπαιχνιδιών θα έχει πολύ πιο άμεσο αντίκτυπο στα αποτελέσματα των εταιρειών, μειώνοντας τους παχυλούς προϋπολογισμούς που ιστορικά απαιτούνταν για την ανάπτυξη κάθε νέου παιχνιδιού. Οι παίκτες θέλουν υψηλής ποιότητας, υπερρεαλιστικά γραφικά και συναρπαστικές εμπειρίες παιχνιδιού.
Αυτό απαιτεί εκτεταμένο χρόνο, πόρους και προϋπολογισμούς πολλών εκατομμυρίων δολαρίων για τους προγραμματιστές και τους δημιουργούς παιχνιδιών. Αυτό ισχύει μέχρι τώρα, σημειώνουν οι Financial Times.
Οι κινεζικές κινήσεις
Οι κινεζικές εταιρείες βιντεοπαιχνιδιών πρωτοστατούν σε παγκόσμιο επίπεδο στη χρήση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης που διευκολύνουν σημαντικά την ανάπτυξη παιχνιδιών. Η Tencent, ο μεγαλύτερος κινεζικός όμιλος στον σχετικό κλάδο, έχει χρησιμοποιήσει τεχνολογία δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης, η οποία βοηθά τους προγραμματιστές παιχνιδιών να δημιουργούν γρήγορα κινούμενα σχέδια και ρεαλιστικά τρισδιάστατα φόντα και σκηνές για παιχνίδια.
Άλλα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, αυτή τη φορά για τη λήψη αποφάσεων, χρησιμοποιούνται για δοκιμές ανάπτυξης παιχνιδιών, προσομοίωση παιχνιδιού και για τη δημιουργία αποστολών και σεναρίων στην πλοκή των παιχνιδιών. Ο δεύτερος μεγαλύτερος όμιλος της χώρας, η NetEase, έχει επίσης αρχίσει να χρησιμοποιεί παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη για να βελτιώσει την ανάπτυξη παιχνιδιών σε όλες τις λειτουργίες σχεδιασμού, design και ανάπτυξης κώδικα.
Αυτό σημαίνει ότι απομένει περισσότερος χρόνος στους δημιουργούς για να επικεντρωθούν στην ιστορία των βιντεοπαιχνιδιών, αναπτύσσοντας τους χαρακτήρες, τους διαλόγους και τις λεπτομέρειες του σκηνικού και της ιστορίας του σύμπαντος του παιχνιδιού – όλα αυτά δεν μπορούν ακόμη να γίνουν σε επαγγελματικό επίπεδο από την τεχνητή νοημοσύνη.
Θα πρέπει επίσης να επιτρέψει ταχύτερες και οικονομικότερες κυκλοφορίες παιχνιδιών. Αυτό με τη σειρά του σημαίνει περισσότερες κυκλοφορίες παιχνιδιών ανά έτος, μειώνοντας τον κίνδυνο ζημιών από μία και μόνο αποτυχία, καθώς και μειώνοντας την ανάγκη να βασιστεί κανείς στα έσοδα μερικών μόνο παλαιών τίτλων.
Κλάδος αξίας 40 δισ. δολαρίων
Ο τομέας βιντεοπαιχνιδιών της Κίνας, αξίας 40 δισ. δολαρίων, διανύει μια καλή χρονιά μέχρι στιγμής, σημειώνουν οι Financial Times. Η Tencent συνεχίζει να αποκομίζει κέρδη από τον τίτλο Dungeon & Fighter Mobile, το οποίο διατηρεί τη θέση του ως το παιχνίδι με τα υψηλότερα έσοδα στην Κίνα.
Οι εισηγμένες στο Χονγκ Κονγκ μετοχές της Tencent έχουν αυξηθεί περισσότερο από 25% φέτος, ξεπερνώντας εύκολα τον δείκτη αναφοράς Hang Seng. Μια ώθηση που τροφοδοτείται από την τεχνητή νοημοσύνη θα είναι ευπρόσδεκτη είδηση τόσο για τους επενδυτές όσο και για τα παιχνίδια.
Πηγή: ot.gr