Ο διευθύνων σύμβουλος της Domino’s επέκρινε τo μέγεθος των γευμάτων που προσφέρονται αυτό το καλοκαίρι από τους ανταγωνιστές, σε συνέντευξή του στο Bloomberg, σύμφωνα με το Business Insider. Ενώ οι περισσότερες εταιρείες αναφέρουν επιβράδυνση στις δαπάνες γρήγορου φαγητού, η εταιρεία πίτσας είδε αύξηση παραγγελιών. Η μετοχή της Domino’s αυξήθηκε κατά 3% από την αρχή της χρονιάς, σε αντίθεση με τις μετοχές των Wendy’s, McDonald’s και Burger King.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Domino’s, τα μικρότερα μπιφτέκια δεν είναι τρόπος να κάνουν τους ανθρώπους ευτυχισμένους. Σε συνέντευξή του στο Bloomberg, ο Russell Weiner έβαλε στο στόχαστρο το μέγεθος των γευμάτων των ανταγωνιστών του, τα οποία συχνά περιλαμβάνουν μπέργκερ. Οι μεγαλύτερες εταιρείες γρήγορου φαγητού προωθούν εκπτωτικές προσφορές στις ΗΠΑ αυτό το καλοκαίρι, ελπίζοντας να προσελκύσουν καταναλωτές «κουρασμένους» από τον πληθωρισμό που ξοδεύουν λιγότερα.
Αύξηση παραγγελιών είδε η Domino’s
Εν τω μεταξύ, η Domino’s είδε τον αριθμό των παραγγελιών να αυξάνεται σε όλες τις εισοδηματικές ομάδες, ανέφερε σε έκθεση κερδών δεύτερου τριμήνου την περασμένη εβδομάδα. Αυτό οφείλεται στην απόφαση της Domino να παρέχει εκπτώσεις σε ένα ευρύτερο μενού, σε αντίθεση με ορισμένους από τους ανταγωνιστές της fast-food που παρέχουν εκπτώσεις σε λίγα είδη, δήλωσε ο Weiner στο Bloomberg.
«Είναι σαν, να λες το υπόλοιπο μενού μας είναι ακριβό, αλλά μπορείτε να πάρετε αυτό το ένα πράγμα που μπορεί να σας αρέσει ή να μην σας αρέσει φθηνότερα», δήλωσε ο Weiner. «Αν θέλετε ένα μεγάλο σάντουιτς και καταλήξετε να πάρετε λίγο σάντουιτς φθηνότερα, δεν είστε ευχαριστημένοι».
Η Domino’s ξεκίνησε ένα γεύμα 6,99 δολαρίων που επιτρέπει στους πελάτες να αγοράσουν δύο είδη, που περιλαμβάνει πίτσες, τυριά και ψωμιά.
Η Domino’s ξεκίνησε τη χρονιά με μια παρόμοια προσφορά: μια μεγάλη πίτσα με δύο γαρνιτούρες στα 6,99 δολάρια, σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές της αλυσίδας μπέργκερ, οι οποίοι ξεκίνησαν κυρίως προσφορές το καλοκαίρι.
Οι τακτικοί πελάτες έδωσαν
ώθηση στην κερδοφορία
Ο διευθύνων σύμβουλος πρόσθεσε ότι άλλη ανάπτυξη προήλθε από τους τακτικούς πελάτες που παραγγέλνουν πιο συχνά, καθώς και από περισσότερες παραγγελίες για πρώτη φορά. Η Domino’s έχει επίσης αυξήσει τις τιμές λιγότερο γρήγορα από τους ανταγωνιστές της τα τελευταία χρόνια, δήλωσε ο Weiner.
Τα σχόλια του Weiner έρχονται κατά τη διάρκεια ενός ιδιαίτερου καλοκαιριού στις ΗΠΑ – με σχεδόν κάθε μεγάλο κατάστημα να δημιουργεί πακέτα για να προσελκύσει πελάτες «ευαίσθητους» στις μεταβολές των τιμών. Τα Wendy’s, Burger King και Taco Bell έχουν κυκλοφορήσει εκδόσεις γευμάτων κάτω των 7 δολαρίων. Η McDonald’s, η οποία ήταν μία από τις πρώτες που ξεκίνησε ένα γεύμα 5 δολαρίων, θα επεκτείνει την προσφορά της μέχρι τον Αύγουστο.