Economy
«Φρέναραν» οι πωλήσεις smartphones ξένων εταιρειών στην Κίνα
Τον Ιούνιο, οι συνολικές πωλήσεις smartphones αυξήθηκαν κατά 12,5%, στα 24,91 εκατομμύρια συσκευές
«Φρέναραν» οι πωλήσεις smartphones ξένων εταιρειών στην Κίνα

Επιβραδύνθηκαν οι πωλήσεις smartphones ξένων εταιρειών, συμπεριλαμβανομένου του iPhone της Apple, στην Κίνα, καθώς κατέγραψαν αύξηση κατά 10,9% τον Ιούνιο σε ετήσια βάση, στα 2,87 εκατομμύρια συσκευές. Πρόκειται για μικρότερη αύξηση στις πωλήσεις σε σχέση με τους προηγούμενους μήνες, όπως προκύπτει από τα στοιχεία έρευνας που παρουσίασε τη Δευτέρα η Ακαδημία Πληροφορικής και Επικοινωνιών της Κίνας (CAICT).

Κατά τη διάρκεια του μήνα, οι συνολικές πωλήσεις smartphones εντός της Κίνας αυξήθηκαν κατά 12,5%, στα 24,91 εκατομμύρια συσκευές, σύμφωνα με τα στοιχεία της CAICT. Η αύξηση του Ιουνίου στις αποστολές τηλεφώνων διεθνών brand ήταν πιο αργή σε σύγκριση με τους δύο προηγούμενους μήνες, όταν οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά περισσότερο από 40% κάθε μήνα.

Μείωση των πωλήσεων
smartphones της Apple στην Κίνα

Η Apple είναι ο μεγαλύτερος ξένος κατασκευαστής smartphones στην αγορά smartphone της Κίνας, πράγμα που σημαίνει ότι η απόδοσή της παίζει σημαντικό ρόλο στα συνολικά δεδομένα για τις πωλήσεις τηλεφώνων ξένης επωνυμίας. Στοιχεία από άλλες ερευνητικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των Canalys και IDC, έδειξαν μείωση των πωλήσεων της Apple στην Κίνα κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2024.

Η Canalys ανέφερε ότι οι πωλήσεις smartphone της Apple στην Κίνα για το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους μειώθηκαν κατά 6,7%.

Υψηλή ανάπτυξη στις πωλήσεις
smartphones στην τελευταία τριετία

Πάντως σε διεθνές επίπεδο, οι πωλήσεις έξυπνων κινητών τηλεφώνων, αυξήθηκαν κατά 6% σε ετήσια βάση κατά το β’ τρίμηνο του 2024, καταγράφοντας την υψηλότερη ετήσια ανάπτυξη τα τελευταία τρία χρόνια, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία από το «Smartphone 360 ​​Monthly Tracker» της Counterpoint Research.

Επιπλέον, πρόκειται για το τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο ανάπτυξης της αγοράς smartphone, λόγω της βελτίωσης του καταναλωτικού κλίματος και των μακροοικονομικών παραγόντων. Οι αγορές της Ευρώπης και της Λατινικής Αμερικής (LATAM), αναφέρει η Counterpoint Research, αναπτύχθηκαν με τον ταχύτερο ρυθμό το β’ τρίμηνο του 2024, καταγράφοντας υψηλούς διψήφιους αριθμούς ανάπτυξης σε ετήσια βάση, καθώς το καταναλωτικό κλίμα και η αγοραστική δραστηριότητα συνέχισαν να βελτιώνονται σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2023.