Retail
Πότε άρχισαν οι δισεκατομμυριούχοι να φορούν ρούχα σχεδιαστών;
Και όμως, οι πραγματικά, πραγματικά πλούσιοι άνθρωποι δεν φορούσαν ρούχα σχεδιαστών
Πότε άρχισαν οι δισεκατομμυριούχοι να φορούν ρούχα σχεδιαστών;

«Στο συνέδριο Sun Valley Conference, την ετήσια σύνοδο κορυφής της Allen & Co. με τους πλουσιότερους και ισχυρότερους της τεχνολογίας, της οικονομίας και των μέσων ενημέρωσης, κάτι φαίνεται να έχει αλλάξει στη μόδα» γράφει η Rachel Tashjian στην Washington Post και συνεχίζει:

«Εντάξει, βέβαια, υπάρχουν άπειρες τσάντες Birkin και πολλοί άνθρωποι που προσκαλούνται σε  κρουαζιέρες επιδείξεων σχεδιαστών και σε ειδικές εκδηλώσεις σε όλο τον πλανήτη ως ευχαριστώ που έχουν ξοδέψει εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια για ρούχα και τσάντες. Αλλά αυτοί είναι άνθρωποι για τους οποίους η μόδα, ή τα ψώνια, είναι ένα χόμπι, μια συνήθεια – όπως το να έχεις ένα σκάφος ή ένα πανάκριβο πόνι.

»Εδώ μιλάμε για δυτικούς τιτάνες της βιομηχανίας. Αδέλφια της τεχνολογίας. Βασιλιάδες των μέσων ενημέρωσης. Άνθρωποι που μετατρέπουν τα χρήματα σε περισσότερα χρήματα. Επιπλέουν πάνω από το κάλεσμα των σειρήνων της μόδας, προτιμώντας τα ρούχα τους, είτε εντελώς βαρετά είτε ελαφρώς ατημέλητα, να αντανακλούν μια ακλόνητη εστίαση στη δουλειά τους».

Ποιος το έφτιαξε; Ποιος νοιάζεται;

Δεν έχουν χρόνο να πετάξουν στον ώμο μια Louis Vuitton Speedy με μια έκφραση αδιαφορία σαν αυτή της Rihanna. Ούτε την υπομονή να εκτιμήσουν τις επίπονα ακριβείς γραμμές ενός σακακιού από δέρμα μοσχαριού της Hermès ή τους ιδιόρρυθμους χρωματισμούς των μπαλαρίνων της Chanel.

«Για αυτούς τους ανθρώπους είναι τα μπλουζάκια James Perse, τα παντελόνια Fidelity Denim και τα αθλητικά παπούτσια Allbirds, ό,τι είναι εύκολα προσβάσιμο στον πιο άχαρο όροφο του Nordstrom. Καπιτονέ γιλέκα ραμμένα με το λογότυπο της εταιρείας τους. Ένα φούτερ με κουκούλα – Ποιος το έφτιαξε; Ποιος νοιάζεται; – με όποιο παντελόνι είναι αρκετά άνετο ώστε να μην χρειάζεται να το σκέφτεστε ποτέ ενώ εργάζεστε 15 ώρες το 24ωρο» εξηγεί η Rachel Tashjian στην Washington Post.

Αλλά την περασμένη εβδομάδα στο συνέδριο Sun Valley, την ετήσια σύνοδο κορυφής της επενδυτικής εταιρείας Allen & Co. με τους πλουσιότερους και ισχυρότερους της τεχνολογίας, της οικονομίας και των μέσων ενημέρωσης, κάτι φαίνεται να άλλαξε. Με κάποιο τρόπο, οι δισεκατομμυριούχοι έμαθαν να σταματούν να ανησυχούν και να αγαπούν το vicuña, αυτό το απίστευτα ακριβό κασμίρ που χρησιμοποιεί η Loro Piana για τα πιο κομψά προϊόντα της.

Ακόμα και η Oprah Winfrey εντοπίστηκε με την Phoebe Philo, την ασύλληπτη σχεδιάστρια μόδας που λάνσαρε πέρυσι την προσωπική της ομώνυμη μάρκα