Η Coca-Cola αναθεώρησε ανοδικά το guidance για το 2024, καθώς η εταιρεία αναμένει να επωφεληθεί από τις αυξήσεις των τιμών και την εκστρατεία μάρκετινγκ, κυρίως στις διεθνείς αγορές όπου η ζήτηση για τα αναψυκτικά και τους χυμούς της είναι αρκετά ισχυρή.
Η μετοχή της Coca-Cola κινήθηκε ανοδικά κατά σχεδόν 2%, καθώς η εταιρεία σημείωσε επίσης μια αύξηση-έκπληξη στα έσοδα του δεύτερου τριμήνου. Η εταιρεία δοκιμάζει νεότερες εκδοχές των προϊόντων της, όπως η Coke Spiced και Georgia Coffee, για να καλύψει ποικίλα γούστα, ενώ παράλληλα συνεχίζει να αποτελεί χορηγό σε μουσικά φεστιβάλ και αθλητικές εκδηλώσεις, όπως το ποδοσφαιρικό πρωτάθλημα Euro 2024 και οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Παρισιού για να προσελκύσει νεότερους καταναλωτές.
Τα έξοδα της εταιρείας αυξήθηκαν σχεδόν 7% στα 3,55 δισ. δολάρια κατά τη διάρκεια του τριμήνου, καθώς διπλασίασε τις εκστρατείες μάρκετινγκ ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του Παρισιού.
«Βασικά, η Coca-Cola είναι μια μηχανή μάρκετινγκ … Η συνεχής αύξηση των δαπανών μάρκετινγκ υποδηλώνει ότι ο όμιλος δεν παίρνει το πόδι του από το πεντάλ», δήλωσε ο Άαριν Τσίκρι, αναλυτής μετοχών της Hargreaves Lansdown. Η PepsiCo, η οποία έχασε τις εκτιμήσεις για τα έσοδα του δεύτερου τριμήνου τον Ιούλιο, λανσάρει επίσης νέες γεύσεις των εμπορικών σημάτων της για σνακ, όπως τα Lay’s και τα Doritos, και προσφέρει προϊόντα σε διαφορετικά επίπεδα τιμών για να κρατήσει και όσους ξοδεύουν λιγότερα λόγω της αύξησης των τιμών.
Η μέση τιμή πώλησης της Coca-Cola αυξήθηκε κατά 9% το δεύτερο τρίμηνο, ανέφερε η κατασκευάστρια εταιρεία, ενώ ο όγκος των κιβωτίων ανά μονάδα προϊόντος αυξήθηκε κατά 2%. Ωστόσο, οι όγκοι στην περιοχή της Βόρειας Αμερικής μειώθηκαν κατά 1%, καθώς οι καταναλωτές έγιναν επιφυλακτικοί όσον αφορά τις δαπάνες. Ο διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola Τζέιμς Κουίνσι δήλωσε ότι το καταναλωτικό κλίμα ήταν «αρκετά ανθεκτικό» στη Βόρεια Αμερική, αν και υπήρχαν κάποια σημάδια πίεσης σε διάφορα τμήματα στις ανεπτυγμένες αγορές.
Η εταιρεία προέβλεψε ότι οι οργανικές πωλήσεις του οικονομικού έτους 2024 θα αυξηθούν μεταξύ 9% και 10%, σε σύγκριση με την προηγούμενη προσδοκία της για αύξηση 8% έως 9%. Αναμένει ότι τα ετήσια προσαρμοσμένα κέρδη θα αυξηθούν μεταξύ 5% και 6%, σε σύγκριση με την προηγούμενη πρόβλεψή της για αύξηση 4% έως 5%. Τα καθαρά έσοδα της Coca-Cola για το δεύτερο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 2,9% στα 12,31 δισ. δολάρια, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις της LSEG για 11,76 δισ. δολάρια. Τα προσαρμοσμένα κέρδη της διαμορφώθηκαν στα 84 σεντς ανά μετοχή, ξεπερνώντας τις προσδοκίες για 81 σεντς.