Ο δημιουργός του Facebook πέρασε και μερικά δύσκολα επιχειρηματικά χρόνια, με τη μετοχή της Meta να υποχωρεί κάτω από τα 100 δολάρια. Τόσο ο ίδιος όμως όσο και η εταιρεία του βιώνουν μια αναγέννηση.
Η μετοχή της Meta έχει σκαρφαλώσει στα 494,78 δολάρια από τότε (κλείσιμο Παρασκευής) ενώ ο ίδιος ο Ζάκερμπεργκ έχει αλλάξει, υιοθετώντας ένα πιο μοντέρνο στιλ και ρούχα σχεδιαστών με πολύ μεγαλύτερο κόστος από τις παλιότερές του προτιμήσεις. Μάλιστα πρόσφατα εθεάθη στην Ίμπιζα μαζί με τη σύζυγό του Πρισίλα Τσαν, φορώντας ένα κοντομάνικο που κοστίζει 1.500 δολάρια.
Η αλλαγή αυτή φαίνεται μάλιστα πως έχει κερδίσει τις επευφημίες του διαδικτύου, ενός κοινού το οποίο ομολογουμένως είναι δύσκολο να κερδίσει κανείς… Δεν είναι μόνο οι οπαδοί του που έχουν προσέξει το περιπετειώδες νέο στυλ του Ζάκερμπεργκ. Ακόμα και ο επικεφαλής του Instagram Άνταμ Μοσέρι δήλωσε πρόσφατα σε ένα podcast ότι «μου αρέσει πάρα πολύ. Νομίζω ότι το να πειραματίζεσαι με το ντύσιμό σου είναι ωραίο, οπότε τον υποστηρίζω πλήρως».
Στη σημερινή εποχή πολλές φορές η εικόνα μιας εταιρείας είναι εναρμονισμένη με την εικόνα του CEO της. Και η παλιά «ρομποτική» εικόνα του Μαρκ Ζάκερμπεργκ δεν κέρδιζε τις εντυπώσεις. Όμως το rebranding που έχει επιχειρήσει ο «Ζακ» φαίνεται πως πετυχαίνει, κερδίζοντάς του μια πλειάδα θετικών σχολίων, σε μία εποχή που και η πορεία της Meta είναι επίσης δυναμική. Ένας στυλίστας δήλωσε στο Business Insider ότι η αλλαγή θα μπορούσε να είναι μέρος μιας στρατηγικής για να «τον κάνει προσιτό και να δείξει ότι είναι ένας διασκεδαστικός τύπος».
Αφού επεκτάθηκε σε κομμάτια που κυμαίνονταν από ένα κοστούμι διακοσμημένο με λιβελούλες μέχρι ένα χρυσό πουκάμισο με σχέδιο τίγρης, ένα άτομο στο X έγραψε χαρακτηριστικά: «Ο προσωπικός στυλίστας και η ομάδα δημοσίων σχέσεων του Ζακ κάνουν φοβερή δουλειά. Δώστε τους αύξηση».
Πηγή: OT.gr