Η ΙΚΕΑ απέσπασε τέσσερα χρυσά βραβεία στα Cyprus Customer Excellence Awards 2023, γεγονός που επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να προσφέρει με συνέπεια κορυφαία ποιότητα εξυπηρέτησης στους πελάτες της και να αξιοποιεί στον μέγιστο δυνατό βαθμό καινοτόμες τεχνολογικές αναβαθμίσεις για μια άριστη αγοραστική εμπειρία.
Αναλυτικά οι κατηγορίες και τα αντίστοιχα βραβεία:
• Best Use of Technologies in Customer Service | GOLD AWARD για την αποτελεσματική χρήση τεχνολογικών εργαλείων στην υπηρεσία του καταναλωτικού κοινού
• Best Customer Service Initiative B2C | GOLD AWARD για την υπηρεσία Click & Collect
• Best Use of Customer Feedback & Insights | GOLD AWARD για την αξιοποίηση των δεδομένων που προκύπτουν μέσα από τα σχόλια, τις παρατηρήσεις και την κριτική των πελατών της (24/7 Customer Insights)
• Best Digital Customer Experience | GOLD AWARD για όλες τις ενέργειές της που αναβαθμίζουν την ψηφιακή εμπειρία των καταναλωτών
Τα Cyprus Customer Excellence Awards 2023 επιβραβεύουν τις εταιρείες που διακρίνονται στην ανάπτυξη εργαλείων που καλύπτουν μία σημαντική προτεραιότητα: την ικανοποίηση των πελατών τους.
Η ΙΚΕΑ επενδύει συνεχώς σε καινοτομίες που εμπλουτίζουν την omnichannel καταναλωτική εμπειρία. Μέσα από τις άρτια σχεδιασμένες υπηρεσίες της και τις στοχευμένες της πρωτοβουλίες, φιλοδοξεί να αυξήσει την αφοσίωση και την εμπιστοσύνη των πελατών της, προσφέροντας υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες και προσδοκίες τους.