Με σκοπό την ορθότερη και πληρέστερη ενημέρωση των καταναλωτών για τα αεροπορικά τους δικαιώματα, η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή ξεκίνησε εκστρατεία ενημέρωσης, αναφέρεται σε ανακοίνωση.
Η Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή ενόψει της καλοκαιρινής περιόδου καλεί τους καταναλωτές, οι οποίοι προτίθενται να ταξιδεύσουν αεροπορικώς, όπως ενημερωθούν για τα δικαιώματά τους ώστε να είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν ενδεχόμενες δυσκολίες που πιθανόν να προκύψουν σχετικά με το ταξίδι τους.
Πιο συγκεκριμένα, καλούνται να ενημερωθούν σχετικά με τα δικαιώματά τους όταν η πτήση τους καθυστερήσει πέραν των τριών ωρών ή ακυρωθεί, τους αρνηθεί η επιβίβαση λόγω υπεράριθμου αριθμού κρατήσεων και φθαρεί ή απολεσθεί η αποσκευή τους ή καθυστερήσει η παραλαβή της.
Σημειώνεται ότι οι καταναλωτές, στις πιο πάνω περιπτώσεις, διατηρούν το δικαίωμα αποζημίωσης από τις αεροπορικές εταιρείες υπό μορφή χρηματικής αποζημίωσης, καταβολής του αντίτιμου του εισιτηρίου, εναλλακτική πτήση, παροχή γευμάτων, ροφημάτων, καθώς και διαμονή σε κατάλυμα εφόσον αυτό απαιτηθεί.
Πηγή: ΚΥΠΕ