«Το συνολικό μερίδιο αγοράς για Ελλάδα και Τουρκία θα αυξηθεί φέτος σε σύγκριση με το 2019 από 36% σε 44%», ανακοίνωσε ο Γερμανικός Σύνδεσμος Ταξιδίων (DRV). Στα τέλη Μαρτίου η Τουρκία είχε ήδη πετύχει εντυπωσιακή αύξηση τζίρου της τάξης του 45% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο το 2023.
«Η Τουρκία διαθέτει μια ολοκληρωμένη προσφορά ιδίως όσον αφορά τα πακέτα διακοπών all-inclusive, τα οποία είναι ιδιαίτερα ελκυστικά σε περιόδους πληθωριστικών αυξήσεων και υψηλού κόστους ζωής», αναφέρει ο DRV. «Η πλειοψηφία των Γερμανών στην Αττάλεια επιλέγουν ξενοδοχεία που προσφέρουν πακέτα all inclusive», δηλώνει μια εκπρόσωπος του τοπικού τουριστικού συνδέσμου Türsab.
«Όσον αφορά τις διαδικτυακές αναζητήσεις, η Τουρκία ξεπέρασε φέτος ακόμη και τη Γαλλία», λέει η Σουζάνε Ντοπ, εκπρόσωπος της ταξιδιωτικής πλατφόρμας Expedia. «Η Τουρκία είναι εύκολα προσβάσιμη. Υπάρχουν πολυάριθμες απευθείας πτήσεις, ακόμη και από μικρότερα αεροδρόμια όπως της Βρέμης, του Σααρμπρίκεν και της Δρέσδης. Οι παραθεριστές έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ένα ευρύ φάσμα καταλυμάτων», πρόσθεσε,
Οι συχνότερες λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιούν οι ενδιαφερόμενοι από τη Γερμανία για ένα ταξίδι στην Τουρκία στη πλατφόρμα Expedia είναι: «All-inclusive», «5 αστέρων» και «με πρωινό». Υπάρχει όμως και ένας ακόμα παράγοντας, για τον οποίο Γερμανοί τουρίστες ψηφίζουν το 2024, Τουρκία: H υψηλή αγοραστική δύναμη του ευρώ.
Πηγή: newmoney.gr