Marketing Week
Mastercard: Διακρίσεις στα Cyprus Marketing Achievement Awards
• Αργυρή διάκριση στην κατηγορία «Content Marketing» • Χάλκινη διάκριση στην κατηγορία «Sales Promotion»
Mastercard: Διακρίσεις στα Cyprus Marketing Achievement Awards
H Mastercard διακρίθηκε συνολικά με δύο βραβεία στο θεσμό «Cyprus Marketing Achievement Awards» για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση διαδραστικής προωθητικής ενέργειας στα τρία μεγαλύτερα εμπορικά κέντρα της χώρας, κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους.

Τα Cyprus Marketing Achievement Awards αναγνωρίζουν τις καινοτόμες Marketing ενέργειες που οδηγούν στην ανάπτυξη μίας εταιρείας και στην αφοσίωση των πελατών, μέσα από δράσεις και ενέργειες που συνδυάζουν αποτελεσματικά τη στρατηγική σκέψη, την έρευνα, τα κανάλια επικοινωνίας και τις δημιουργικές προσεγγίσεις για την επίτευξη των στόχων τους.

Πιο συγκεκριμένα, η Mastercard απέσπασε το αργυρό βραβείο στην κατηγορία «Content Marketing», για την ολιστική επικοινωνία του Προγράμματος, η οποία συμπεριελάμβανε ένα ολοκληρωμένο Media plan καθώς και influencers marketing. Το περιεχόμενο της καμπάνιας κέρδισε την προσοχή του κοινού και συνέβαλε στη ανάπτυξη μίας αυθεντικής σχέσης με το καταναλωτικό κοινό.

Επιπλέον, απέσπασε το χάλκινο βραβείο στην κατηγορία «Sales Promotion», για την ενθάρρυνση της χρήσης καρτών Mastercard μέσω ενός πρωτοποριακού τρόπου προώθησης. Περισσότεροι  από 75,000 επισκέπτες, σκάναραν τις αποδείξεις τους στα ειδικά Touchpoints, σε μία  καμπάνια που πέτυχε εντυπωσιακά αποτελέσματα. Η εν λόγω ενέργεια παρότρυνε τους καταναλωτές να χρησιμοποιούν τις Mastercard κάρτες τους ανέπαφα, προσφέροντάς τους την ευκαιρία να κερδίσουν δωροεπιταγές αξίας έως 500€.

Η Ματίνα Τζώρτζη, Communications & Consumer Marketing Manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για αυτές τις διακρίσεις, καθώς αποτελούν απόδειξη της αφοσίωσής μας στην παροχή καινοτόμων λύσεων για τους κατόχους καρτών μας. Η επιτυχία μας στα “Cyprus Marketing Achievement Awards” επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας να αναβαθμίζουμε συνεχώς την αγοραστική εμπειρία των πελατών μας, ιδιαίτερα σε μια αναπτυσσόμενη αγορά όπως η Κύπρος».