Ο Μασκ δήλωσε ότι θέλει να θέσει σε λειτουργία τον υπερυπολογιστή μέχρι το φθινόπωρο του 2025, προσθέτοντας ότι η xAI θα μπορούσε να συνεργαστεί με την Oracle για την ανάπτυξη του τεράστιου υπολογιστή.
Όταν ολοκληρωθούν οι μονάδες επεξεργασίας γραφικών (GPU) H100 της Nvidia, θα είναι τουλάχιστον τέσσερις φορές μεγαλύτερες από αυτές που υπάρχουν σήμερα, ανέφερε το The Information επικαλούμενο τον Μασκ, σε μια παρουσίαση που έκανε σε επενδυτές τον Μάιο.
Τα τσιπ H100 της Nvidia κυριαρχούν στην αγορά για κέντρα δεδομένων για την τεχνητή νοημοσύνη, αλλά μπορεί να είναι δύσκολο να αποκτηθεί λόγω της υψηλής ζήτησης.
Ο Μασκ ίδρυσε πέρυσι την xAI ως αντίπαλο δέος της OpenAI. Να σημειωθεί πως ο Μασκ ήταν επίσης συνιδρυτής του OpenAI.
Νωρίτερα φέτος, ο Μασκ δήλωσε ότι η εκπαίδευση του μοντέλου Grok 2 χρειάστηκε περίπου 20.000 Nvidia H100 GPUs, προσθέτοντας ότι το μοντέλο Grok 3 θα απαιτήσει 100.000 αντίστοιχα τσιπ.
Δεδομένα από την Κίνα
Το σχέδιό της για την ενίσχυση της παγκόσμιας ανάπτυξης του συστήματος αυτόνομης οδήγησης προωθεί η Tesla αξιοποιώντας δεδομένα από την Κίνα που θα μπορούσαν να υποβληθούν σε επεξεργασία εντός της χώρας, κι αυτό αποτελεί μέρος μιας στρατηγικής αλλαγής από τον Ίλον Μασκ.
Ως μέρος αυτής της προσπάθειας, η Tesla αναπτύσσει σχέδια για ένα κέντρο δεδομένων στην Κίνα για να εκπαιδεύσει τον αλγόριθμο που απαιτείται για πιο πλήρως αυτόνομα οχήματα, σύμφωνα με δύο ανώνυμες πηγές.
Μέχρι πρόσφατα, η Tesla είχε επικεντρωθεί στις προσπάθειες για την εξασφάλιση έγκρισης από τις κινεζικές ρυθμιστικές αρχές για τη μεταφορά δεδομένων που δημιουργούνται από τα ηλεκτρικά της οχήματα στην Κίνα εκτός χώρας για το σύστημα «Full Self Driving» (FSD).
Οι προσπάθειες της Tesla υπογραμμίζουν τη σπουδή του κατασκευαστή ηλεκτρικών οχημάτων να ποντάρει σε μια σημαντική ανακάλυψη στην τεχνητή νοημοσύνη σε μια εποχή που η ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχει επιβραδυνθεί και ο ανταγωνισμός της έχει βαθύνει.
Η προσπάθειά της για πληρέστερη χρήση δεδομένων από οχήματα στην Κίνα για την ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης της αυτοκινητοβιομηχανίας για οδήγηση έρχεται καθώς η κυβέρνηση των ΗΠΑ προσπαθεί να περιορίσει τη μεταφορά τεχνολογίας AI από αμερικανικές εταιρείες στην Κίνα.
Πηγή: OT.gr